fødte I før tid 3. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2016

Mai15

1. 42+0

2. 41+3

3. 39+1

Tredje fødsel var også den bedste og hurtigste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2016

Carina:-)

3 gang er den eneste gang jeg er gået igang af mig selv 

Skulle være sat igang 39+0 så lå på sygehuset.

Vågnede og var i tvivl om det var veer - tjek på fødegangen af en tvær jm der mente det bare var pjat når nu jeg var i tvivl men måtte jo erkende at jeg var 8 cm åben 15 min efter var han ude. 

Havde kun prøvet igangsættelse før den fødsel og det var nogle helt andre og hårde veer så troede helt frem til de 8 cm at det bare var hårde plukveer .

Så ja 3 gang var både før tid og markant anderledes end de andre gange. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Rsa

tusind tak for jeres respons

Anmeld Citér

7. august 2016

CC79

Ja fødte 12 dage før termin ved tredie fødsel hvor første gang var det to dage før tid og anden gang på selve terminsdagen. Tredie gang havde jeg dog følelsen af at være tættere på fødelstidspunktet end det var beregnet og var ik overrasket over at føde før tid.

Anmeld Citér

7. august 2016

M&N

Rsa skriver:

kære 3.eller mere gangs-mødre  

jeg er lidt nysgerrig på, om nogle af jer har oplevet at I fødte før terminen 3. gang.. 

jeg er selv gravid for 3. gang og er i dag i uge.33. Jeg fødte sidst, 2.gang, 2 dage efter terminsdato på 3,5 time fra første ve til fødslen.En ret hurtig en af slagsen... 

jeg mærker graviditeten mere denne gang og har mange plukveer mm., sim jeg ikke har haft de andre gange og jeg har en MEGET stærk intuition der siger mig, at jeg føder før tid denne gang.. Har oveni lige oplevet en veninde der også ved 3 graviditet, har født 2 uger før termin - hvor hun er gået over tid de andre gange.. 

vil gerne høre jeres erfaringer med, om Der har været markant forskel på jeres fødsels-tidspunkter samt graviditet 3.gang  

på forhånd tak

1 39+6

2 41+0

3 38+6

Anmeld Citér

7. august 2016

M (:

kære 3.eller mere gangs-mødre  

jeg er lidt nysgerrig på, om nogle af jer har oplevet at I fødte før terminen 3. gang.. 

jeg er selv gravid for 3. gang og er i dag i uge.33. Jeg fødte sidst, 2.gang, 2 dage efter terminsdato på 3,5 time fra første ve til fødslen.En ret hurtig en af slagsen... 

jeg mærker graviditeten mere denne gang og har mange plukveer mm., sim jeg ikke har haft de andre gange og jeg har en MEGET stærk intuition der siger mig, at jeg føder før tid denne gang.. Har oveni lige oplevet en veninde der også ved 3 graviditet, har født 2 uger før termin - hvor hun er gået over tid de andre gange.. 

vil gerne høre jeres erfaringer med, om Der har været markant forskel på jeres fødsels-tidspunkter samt graviditet 3.gang  

på forhånd tak

Jeg selv har kun to børn (begge præmature), så jeg har ingen personlig erfaring. 

Min mor derimod fødte 4 dage over tid første gang, 4 dage før tid anden gang (igangsættelse), 3 uger over tid tredje gang, 4 uger over tid fjerde gang og 3 uger før tid femte gang (igangsættelse). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.