fødte I før tid 3. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
15 svar
13 synes godt om
6. august 2016

Rsa

kære 3.eller mere gangs-mødre  

jeg er lidt nysgerrig på, om nogle af jer har oplevet at I fødte før terminen 3. gang.. 

jeg er selv gravid for 3. gang og er i dag i uge.33. Jeg fødte sidst, 2.gang, 2 dage efter terminsdato på 3,5 time fra første ve til fødslen.En ret hurtig en af slagsen... 

jeg mærker graviditeten mere denne gang og har mange plukveer mm., sim jeg ikke har haft de andre gange og jeg har en MEGET stærk intuition der siger mig, at jeg føder før tid denne gang.. Har oveni lige oplevet en veninde der også ved 3 graviditet, har født 2 uger før termin - hvor hun er gået over tid de andre gange.. 

vil gerne høre jeres erfaringer med, om Der har været markant forskel på jeres fødsels-tidspunkter samt graviditet 3.gang  

på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg fødte første gang 4 dage før termin, anden gang 4 dage efter termin og tredje gang en uge før termin

Havde rigtigt mange plukveer de sidste uger.

Anmeld Citér

6. august 2016

Rsa

Meyer skriver:

Jeg fødte første gang 4 dage før termin, anden gang 4 dage efter termin og tredje gang en uge før termin

Havde rigtigt mange plukveer de sidste uger.

tak for din respons  

Endnu en der fødte før tid 3.gang...

Anmeld Citér

6. august 2016

(august)

Fødte 2 dage efter første gang 

fødte 1 dag efter anden gang 

og 2 før tredje gang. 

Anmeld Citér

6. august 2016

Muffinmus

1. 40+0

2. 38+03. 

3. 40+2

Anmeld Citér

6. august 2016

De3Guldklumper

1: 39+1

2: 39+3

3: 41+0

Anmeld Citér

6. august 2016

Mom2Two

Rsa skriver:

jeg er lidt nysgerrig på, om nogle af jer har oplevet at I fødte før terminen 3. gang.. 

jeg er selv gravid for 3. gang og er i dag i uge.33. Jeg fødte sidst, 2.gang, 2 dage efter terminsdato på 3,5 time fra første ve til fødslen.En ret hurtig en af slagsen... 

jeg mærker graviditeten mere denne gang og har mange plukveer mm., sim jeg ikke har haft de andre gange og jeg har en MEGET stærk intuition der siger mig, at jeg føder før tid denne gang.. Har oveni lige oplevet en veninde der også ved 3 graviditet, har født 2 uger før termin - hvor hun er gået over tid de andre gange.. 

vil gerne høre jeres erfaringer med, om Der har været markant forskel på jeres fødsels-tidspunkter samt graviditet 3.gang  

på forhånd tak

1. Dreng vandafgang i uge 33, akut kejsersnit uge 34

2. Dreng vandafgang uge 29+0, akut kejsersnit 29+1

3. Dreng, gik tiden ud til mit planlagte kejsersnit  

Anmeld Citér

6. august 2016

lineog4

1. 40+4

2. 40+4

3. 40+4 (fik prikket vandet ellers kan der godt være han havde blevet der inde)

4. 41+0 (blev sat i gang)

Anmeld Citér

6. august 2016

L-Mortil3

1:39+0

2:37+5

3:38+4

Anmeld Citér

6. august 2016

LLT.

Rsa skriver:

på forhånd tak

1. 39+1 - 48 time fra første ve.

2. 40+3 - 36 timer fra vandafgang 

3. 41+1 - 2 timer & 40 min fra vandafgang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.