drabo skriver:
Det lyder som en rigtig møgoplevelse og som nogle lærere, der har grebet en situation helt forkert an eller er blevet overraskede over hele situationen.
Jeg tænker om der måske er en mulighed for at du kan snakke det hele igennem med f.eks. en studievejleder eller den 3. lærer du nævner og måske få denne til at sidde med ved en samtale med de to andre lærere, hvis du skal have dem igen. Bare så i kan få renset luften og du ikke skal gå og føle de tror noget skidt om dig og du ligesom kan få lukket den her sag ned også for dig selv.
En anden mulighed er selvfølgelig at få nogle andre lærere, men det er jo ikke altid muligt sådan som uddannelsen er bygget op.
Ellers så tænker jeg at det nye hold helt sikkert er bedre og at du nok skal komme igennem og opnå din drøm om at blive sygeplejerske.
Held og lykke
Er virkelig glad for jeg kom ud af den klasse. Men puha er så nervøs for at forsøge igen.
Synes på ingen måde lærerne taklede det særligt godt. Faktisk er jeg nu lidt ked af at jeg ikke tog derop igen senere og tog den med dem. Men modet havde på en måde forladt mig helt...
Har lige talt i telefon med studiesekretæren ved middagstid, hvor hun forslog det samme med at få renset luften. Hun var meget sød og forstående.
Men i stedet for at tage en snak med lærerne, kom vi frem til at se tiden an, og se om det meste af min frygt ikke er ubegrundet. (Hvilket en del af mig godt kan se det måske er). Hvis det så viser sig at der bliver problemer med lærerne så tager vi den derfra.
Studiesekretæren havde også hørt lidt om det fra sidelinjen, og hun fortalte at nogle ting husker man bedre end andre. Min situation huskede hun fordi hun syntes det var blevet grebet helt forkert an, dengang, og på ingen måde fair. Simpelthen så sødt af hende at fortælle mig det.
Anmeld
Citér