Vil gerne vide kønnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2016

(august)

Gjorde ved barn nr 3, da det var vigtigt at vide om det blev en pige som de to foregående, så vi kunne genbruge eller vi skulle ud og investere i nyt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Diosa85

Erelkjaer skriver:

Det kan jeg nemlig heller ikke!! Men kan desværre ikke bare gå ud og gøre det, uden min kæreste er med på den, da vi har fælles økonomi. Men dejligt at se jeg ikke er den eneste, måske jeg kan få ham overtalt 

Nej når i har fælles økonomi må i være enige om det selvfølgelig.  

Anmeld Citér

1. august 2016

Kløver

Erelkjaer skriver:

Kære alle,

jeg er en smule frustreret.. Jeg vil utroligt gerne vide kønnet på mit kommende barn, men der er ca 10 uger til næste scanning. Har fået af vide af min veninde at hun betalte sig fra det i 18. uge, og har foreslået dette til min Kæreste. Han virker desværre slet ikke interesseret i det, da det koster 500 kr  Han siger, at han føler ikke et behov for at kende kønnet, og at han bare er glad for at det er sundt og rask (og ja gudskelov for det!!) men vil så gerne vide det!

mit spørgsmål til jer, er så, betalte i jer fra det? Og i så fald, hvad gav i for det og hvor henne (København)? Eller ventede i bare til gennemscanningen? Og hvad gjorde i for at holde ventetiden ud?

Jeg tænker ikke på andet 

Kæmpe knus (14+3)

Vi har betalt os fra det, kan ikke huske hvad vi gav da vi fik tilskud fra Danmark og da det var inkl 3D 

det er ikke altid de kan se det til md scanningen men omvendt er jeg også af den holdning at vil man vide det må man tage til privat scanning, og det ikke er eet md er til for, men for at se barnets trivsel og scanne for misdannelser 

Anmeld Citér

1. august 2016

MissTas

Erelkjaer skriver:

Kære alle,

jeg er en smule frustreret.. Jeg vil utroligt gerne vide kønnet på mit kommende barn, men der er ca 10 uger til næste scanning. Har fået af vide af min veninde at hun betalte sig fra det i 18. uge, og har foreslået dette til min Kæreste. Han virker desværre slet ikke interesseret i det, da det koster 500 kr  Han siger, at han føler ikke et behov for at kende kønnet, og at han bare er glad for at det er sundt og rask (og ja gudskelov for det!!) men vil så gerne vide det!

mit spørgsmål til jer, er så, betalte i jer fra det? Og i så fald, hvad gav i for det og hvor henne (København)? Eller ventede i bare til gennemscanningen? Og hvad gjorde i for at holde ventetiden ud?

Jeg tænker ikke på andet 

Kæmpe knus (14+3)

Ved første graviditet betalte vi os til det i uge 15+2 denne graviditet betalte vi for det i uge 14+2 begge gange gav vi 500kr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.