Erelkjaer skriver:
Kære alle,
jeg er en smule frustreret.. Jeg vil utroligt gerne vide kønnet på mit kommende barn, men der er ca 10 uger til næste scanning. Har fået af vide af min veninde at hun betalte sig fra det i 18. uge, og har foreslået dette til min Kæreste. Han virker desværre slet ikke interesseret i det, da det koster 500 kr
Han siger, at han føler ikke et behov for at kende kønnet, og at han bare er glad for at det er sundt og rask (og ja gudskelov for det!!) men vil så gerne vide det!
mit spørgsmål til jer, er så, betalte i jer fra det? Og i så fald, hvad gav i for det og hvor henne (København)? Eller ventede i bare til gennemscanningen? Og hvad gjorde i for at holde ventetiden ud?
Jeg tænker ikke på andet 
Kæmpe knus
(14+3)
Vi har betalt os fra det, kan ikke huske hvad vi gav da vi fik tilskud fra Danmark og da det var inkl 3D
det er ikke altid de kan se det til md scanningen men omvendt er jeg også af den holdning at vil man vide det må man tage til privat scanning, og det ikke er eet md er til for, men for at se barnets trivsel og scanne for misdannelser
Anmeld
Citér