Vil gerne vide kønnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2016

Erelkjaer

Kære alle,

jeg er en smule frustreret.. Jeg vil utroligt gerne vide kønnet på mit kommende barn, men der er ca 10 uger til næste scanning. Har fået af vide af min veninde at hun betalte sig fra det i 18. uge, og har foreslået dette til min Kæreste. Han virker desværre slet ikke interesseret i det, da det koster 500 kr  Han siger, at han føler ikke et behov for at kende kønnet, og at han bare er glad for at det er sundt og rask (og ja gudskelov for det!!) men vil så gerne vide det!

mit spørgsmål til jer, er så, betalte i jer fra det? Og i så fald, hvad gav i for det og hvor henne (København)? Eller ventede i bare til gennemscanningen? Og hvad gjorde i for at holde ventetiden ud?

Jeg tænker ikke på andet 

Kæmpe knus (14+3)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Steffecph

Jeg betalte for det da jeg var 14+4 hos scanningsklinikken på strøget. Jeg gav 500kr og de gør det fra 14+0. :-) Vi gør det også med næste barn 

Anmeld Citér

1. august 2016

Diosa85

Erelkjaer skriver:

Kære alle,

jeg er en smule frustreret.. Jeg vil utroligt gerne vide kønnet på mit kommende barn, men der er ca 10 uger til næste scanning. Har fået af vide af min veninde at hun betalte sig fra det i 18. uge, og har foreslået dette til min Kæreste. Han virker desværre slet ikke interesseret i det, da det koster 500 kr  Han siger, at han føler ikke et behov for at kende kønnet, og at han bare er glad for at det er sundt og rask (og ja gudskelov for det!!) men vil så gerne vide det!

mit spørgsmål til jer, er så, betalte i jer fra det? Og i så fald, hvad gav i for det og hvor henne (København)? Eller ventede i bare til gennemscanningen? Og hvad gjorde i for at holde ventetiden ud?

Jeg tænker ikke på andet 

Kæmpe knus (14+3)

Jeg købte en kønsscanning i uge 15 til 500 hos lille københavner. Jeg kunne ikke vente.

Anmeld Citér

1. august 2016

Becks

Jeg fik kønsscanning da jeg var 16+, hos Lille Kbh'er. 

Jeg betalte 450,- og de scanner fra 14+0

Anmeld Citér

1. august 2016

Debatpigen.

Erelkjaer skriver:

Kære alle,

Jeg tænker ikke på andet 

Kæmpe knus (14+3)

i skal give 450. Og betaler os fra det når jeg er 14 uger henne.

Anmeld Citér

1. august 2016

Debatpigen.

Debatpigen. skriver:

i skal give 450. Og betaler os fra det når jeg er 14 uger henne.

Hov vi skal ***

Anmeld Citér

1. august 2016

Erelkjaer

Diosa85 skriver:

Jeg købte en kønsscanning i uge 15 til 500 hos lille københavner. Jeg kunne ikke vente.

Det kan jeg nemlig heller ikke!! Men kan desværre ikke bare gå ud og gøre det, uden min kæreste er med på den, da vi har fælles økonomi. Men dejligt at se jeg ikke er den eneste, måske jeg kan få ham overtalt 

Anmeld Citér

1. august 2016

Erelkjaer

Kan godt se, prisklassen er oppe i de 450-500kr. Må se om jeg kan få overtalt kæresten . 

Anmeld Citér

1. august 2016

Tiggi

Kære alle,

Jeg tænker ikke på andet 

Kæmpe knus (14+3)

Vi ventede, men de ville heller ikke sige det til MD da det ikke var tydeligt. 

Fik så en egenbetalt 3D-scanning i gave fra min far da vi var i uge 28, hvor hun så også fandt kønnet og fortalte at det var en pige . (Var meget heldigt for der havde jeg kaldt maven Lea et par uger) 

Efterfølgende var jeg til mange scanninger i det offentlige da de mente at hun var for lille, og der var der heller ikke nogen som fortalte mig kønnet. En enkelt læge lovede at sige hvis han så andet end en pige, da jeg sagde vi havde fået at vide at det var en pige .

Men ja du kan ikke forvente at få svaret til MD-scanning, er jo ikke det som er formålet med scanningen. Så jeg ville vente, og hvis de så stadig ikke kunne fortælle det til MD ville jeg muligvis betale mig fra en scanning, således at man kan købe ting/tøj i rigtig kulør (er virkelig ikke mange ting man kan købe i helt neutrale farver)

Anmeld Citér

1. august 2016

Kattha

Erelkjaer skriver:

Kære alle,

Jeg tænker ikke på andet 

Kæmpe knus (14+3)

Vil lige sige, at vi begge to rigtig gerne ville vide kønnet. Jeg har været til rigtig mange scanninger, fra uge 7 og til dagen inden fødslen. Tryghedscanninger, scanninger ved blødninger, ved fødselslægesamtaler, NF, MD, et par ekstra ifm at være en del af en undersøgelse på riget, andre kontrolscanninger.. Og mit barn nægtede at ligge ordentlig! OVERHOVEDET! Nøj, hvor var det frustrerende, som om hun gjorde det med vilje, hehe. Så jeg måtte vente til ks - og spørge så snart hun blev hevet ud af mig. 

Så det er altså ikke sikkert man får det at vide, hvis barnet ikke vil vise sig frem  Ellers er der 3D scanninger, der er jo større garanti for at se det, dog ikke 100%, men de koster også mere, vist nok 900-1200, deromkring (tror jeg).

Men måske har din kæreste ret? Det er vigtigst det er raskt, og hvis I får kønnet at vide undervejs, er det jo bare en ekstra lille gave. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.