Navnet passer ikke til barnet alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2016

Diosa85

Er nu glad for navnet Tobias til min dreng. Det passer fint til ham. Men har helt fra graviditeten følt at han var en Mads og føler det stadig. Men han har stadig beholdt sit navn Tobias :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2016

Vommen

Diosa85 skriver:

Er nu glad for navnet Tobias til min dreng. Det passer fint til ham. Men har helt fra graviditeten følt at han var en Mads og føler det stadig. Men han har stadig beholdt sit navn Tobias :-) 

Hvis du føler sådan, hvorfor skiftede du så ikke hans navn?

Anmeld Citér

31. juli 2016

Vommen

Min yngste hed Axel i nogle uger, men det passede ikke til ham. Nu hedder han Vaughn.

Det er dit barn og din beslutning 

Anmeld Citér

31. juli 2016

bøllen

Ja vi havde beStemt et navn og meldt det ud , men jeg kunne simpelthen ikke " kalde " ham det . Det var bare forkert så vi måtte i tænke boks igen og fandt et andet. Er glad for vi valgte om , det første passede bare ikke .

Anmeld Citér

31. juli 2016

Diosa85

Vommen skriver:

Hvis du føler sådan, hvorfor skiftede du så ikke hans navn?

Fordi hans far ikk kan lide navnet Mads. 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Snoopy77

Ja vi kaldte hende Sia men det passede bare ikke alligevel. 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Lunae

Min datter hedder Camille. Vi havde ikke besluttet det inden, men min mand fik lov at bestemme og valgte så Camille. Jeg tror der gik et halvt år, før at jeg synes, at hun var en Camille. I dag kan hun ikke hedde andet.

Anmeld Citér

31. juli 2016

Camellia

Vi havde tre navne som potientielle navne til vores søn. Jeg havde det ene som en farvorit i hele graviditeten, men ligeså snart jeg så ham, så passeee det overhovedet ikke til ham. Det andet navn passede hellere ikke, hvor det tredje var helt i skabet. 

Vi var stadig usikre, men kunne ikke finde et ser passede bedre til ham.. Så nu har vi en Milas :-) 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Er det andre der har fundet navn til jeres barn inden det blev født, men hvor I efterfølgende ikke rigtig synes det passer alligevel? Kan ikke rigtig vænne mig til navnet nemlig

Jeg har ikke selv prøvet det, begge børn fik deres navn ca. samme tid med vi fandt ud af kønnet og det har bare passet til dem begge. 

Men min mor havde valgt Jeanette til mig, det passede dog ikke synes hun, så havde de Astrid oppe at vende men jeg endte med at blive døbt Christina. 

Anmeld Citér

1. august 2016

Heksemutter

Jeg havde også svært ved at vænne mig til navnet, efter vores datter blev født, men kunne ikke drømme om at ændre det. Efter nogle måneder begyndte jeg lige så stille at vænne mig til det.

I dag er hun næsten 3, og hun kunne ikke hedde andet. Jeg synes, vi har fundet det perfekte navn, der lige præcis passer til hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.