Navnet passer ikke til barnet alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.851 visninger
20 svar
12 synes godt om
31. juli 2016

Anonym trådstarter

Er det andre der har fundet navn til jeres barn inden det blev født, men hvor I efterfølgende ikke rigtig synes det passer alligevel? Kan ikke rigtig vænne mig til navnet nemlig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2016

Augustmama

Ja! Også er det bare at skifte inden det er for sent :-) 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Anonym trådstarter

Har luftet det lidt for mine nærmeste, men de siger "ej nu hedder han det".. Synes det er svært når andre er begyndt at kalde ham navnet. Hvor gammel var dit barn da du ændrede mening?

Anmeld Citér

31. juli 2016

Kløver

Jeg synes jeg lige skulle vænne mig til det, skabe minder forbundet med navnet 

mine forældre synes ikke deres navn passede til min søster og hun endte med et andet navn  

Anmeld Citér

31. juli 2016

Augustmama

Anonym skriver:

Har luftet det lidt for mine nærmeste, men de siger "ej nu hedder han det".. Synes det er svært når andre er begyndt at kalde ham navnet. Hvor gammel var dit barn da du ændrede mening?

Nyfødt, inden barnedåben. :-) 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Anonym trådstarter

Ok.. Min søn er heller ikke døbt endnu.. Uha det er svært synes jeg..

Anmeld Citér

31. juli 2016

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Altså det er jo dit barn så dig der bestemmer og han ved jo ikke hvad han hedder endnu 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Er det andre der har fundet navn til jeres barn inden det blev født, men hvor I efterfølgende ikke rigtig synes det passer alligevel? Kan ikke rigtig vænne mig til navnet nemlig

Ja, vores yngste blev kaldt Benjamin i 3 dage, så skiftede vi til Jonas  jeg har altid ønsket mig en Benjamin og ville gerne have kaldt min ældste dreng det navn, men her fik far lov at bestemme. Synes stadig godt han kunne hedde det her 5 år senere, selvom jeg er glad for hans navn men lillebror var bare en jonas

Anmeld Citér

31. juli 2016

Kamilla-m

Min søn hed Oliver de færste tre mdr, hab blev døbt lucas i stedet

Anmeld Citér

31. juli 2016

Kay

Netop derfor valgte vi først navn da de var født 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.