Forøget appetit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

tumle81

Jeg har også dage hvor jeg bare spiser og spiser. Kan dog godt mærke at der ikke kan være så meget i maven mere da baby efterhånden fylder en del!

Jeg får også de mærkeligste lyster, det er dog som regel en masse usundt jeg har lyst til eller en masse eksotisk frugt...

Knus Kathrina 36+1 og +15-16 kg :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Dictes mor

dorthemus skriver:

Mmmm fiskefrikadeller eller et æble...hmmm  Haha  Ihh nu kan jeg bare ikke tænke på andet end lasagne...måske jeg bare sku lave det nu...der er også alt for lang tid til aften og hvem siger, at jeg ikke bare kan spise det to gange på en dag??
Nu skal maven bare lige lægge sig så gør jeg det....

Lasagne kan man altid spise flere gange Eller jeg kan i hvert fald

Anmeld

30. september 2009

Dictes mor

tumle81 skriver:

Jeg har også dage hvor jeg bare spiser og spiser. Kan dog godt mærke at der ikke kan være så meget i maven mere da baby efterhånden fylder en del!

Jeg får også de mærkeligste lyster, det er dog som regel en masse usundt jeg har lyst til eller en masse eksotisk frugt...

Knus Kathrina 36+1 og +15-16 kg :-(

Det er bestemt heller ikke kun sunde ting, som jeg har lyst til. Jeg craver alt, der minder bare det mindste om toast, hvis det har smeltet ost og skinke i, så skal jeg bare have det,

Anmeld

30. september 2009

tumle81

Det er sjovt som kroppen reagerer når man er gravid ;-)

Anmeld

30. september 2009

Tulle28

Majastina skriver:

Det er bestemt heller ikke kun sunde ting, som jeg har lyst til. Jeg craver alt, der minder bare det mindste om toast, hvis det har smeltet ost og skinke i, så skal jeg bare have det,

Mmmm ja toast med smeltet ost... Dem åd jeg i lange baner i sidste uge

Anmeld

30. september 2009

LouiseNielsen

Jeg har det fuldstændig lige sådan..... Den anden aften stod jeg og lavede tunmouse kl lidt i ti om aftenen, for jeg MÅTTE bare have det.... hehe!

men jo jeg er også kronisk sulten, men kan ik spise så meget af gangen....
Også er jeg ikke så meget til varmt mad lige for tiden....

Louise 12+3

Anmeld

30. september 2009

dorthemus

tumle81 skriver:

Det er sjovt som kroppen reagerer når man er gravid ;-)

Ja, næsten som om,at vi ikke længere har nogen indflydelse på vores egen krop

Anmeld

30. september 2009

BabyTosset

Jeg har altid været madglad, men jeg synes nu også, at sulten i nogle perioder er værre end normalt. Og så har jeg det med at få lyst til bestemte madvarer, når jeg hører folk snakke om det - Min kollega nævnte f.eks. fransk hotdog i går, og så tænkte jeg ikke på andet, indtil jeg fik købt mig en  Haha! Og så kan mig og bananer bare slet ikke sammen, efter jeg er blevet gravid. Det har jeg ellers altid kunnet lide at spise, men ihh nej ikke nu.. Tosset gravide krop

Knus Pia 16+3

Anmeld

30. september 2009

dorthemus

Efter at have "levet" på tre stykker knækbrød med ost indtil kl. 16, så skal jeg da lige love for, at jeg fik indhentet det forsømte...har lige voldædt en halv pose pommes frites og to STORE portioner lasagne...velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.