posebukser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2016

esiuol22

Sørens skriver:

et sted ml. 150,- og 200,-? De er meeeget søde! �� Du er dygtig!

Mange tak  det er jeg glad for at høre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

esiuol22

xStinepigen skriver:

De er rigtig fine. Jeg tænker slt efter hvad det koster dig st lave, ellers en 150-179 kr  

så er de måske også lidt billigere end de fleste andre privat sælgere, så kan det være de bliver revet væk  

Mange tak  jeg sætter dem til 100kr per styk og to for 150kr  så håber jeg på de bliver revet væk, for syntes virkelig det er hyggeligt at sy dem, også flere ind min ikke kjolepige kan nå at bruge  

Anmeld Citér

29. juli 2016

esiuol22

Sørens skriver:

Hvilket stof er dem med Ice age lavet i ? Og kan snoren/elastikken reguleres?

det er bomuld stof elastikken kan trækkes ud med en hækkelnål og syes ind jeg har ladet den lille åbning stå åben så det er muligt  lige at regulere dem på den måde, Ice age er en størrelse 6år 

Anmeld Citér

29. juli 2016

esiuol22

lineog4 skriver:

Jeg sælger dem til 80 kr i de små størrelser - kunne måske sætte op til 100, men med 80 så får jeg til materialet og lidt for arbejdet

super jeg sætter et par for 100kr og to par for 150kr  så passer det ca med de forskellige priser folk er kommet med, mange tak for hjælpen

Anmeld Citér

29. juli 2016

Mo9ca

esiuol22 skriver:

Hejsa ja jeg er ikke helt stærk i at skrive her inde  det er bomuld og de går fra størrelse 2 til 7år

Jeg vil sige mellem 150 og 180 kr. 

Kan du ikke lave dem ned i baby str?

Jeg kunne godt overveje sådan en stil til min den næste som kommer til januar. Og specielt når det er i ren bomuld.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.