posebukser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er en ok pris for hjemmesyet posebukser?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.633 visninger
14 svar
11 synes godt om
29. juli 2016

esiuol22

Hvad kan man tage for hjemmesyet posebukser som disse?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

Mo9ca

Først: skal der ikke være svarmuligheder i en afstemning?

Dernæst: det kommer an på kvaliteten af stoffet. Hvilken type stof er det? Hvis det er en blanding af flere stoffer, hvordan er procentfordelingen så?

Udover det, så ser de helt vildt søde ud de forskellige modeller. Hvor langt går de ned/op i str?

Mvh. Monica

Anmeld Citér

29. juli 2016

esiuol22

Mo9ca skriver:

Først: skal der ikke være svarmuligheder i en afstemning?

Dernæst: det kommer an på kvaliteten af stoffet. Hvilken type stof er det? Hvis det er en blanding af flere stoffer, hvordan er procentfordelingen så?

Udover det, så ser de helt vildt søde ud de forskellige modeller. Hvor langt går de ned/op i str?

Mvh. Monica

Hejsa ja jeg er ikke helt stærk i at skrive her inde  det er bomuld og de går fra størrelse 2 til 7år

Anmeld Citér

29. juli 2016

Sørens

et sted ml. 150,- og 200,-? De er meeeget søde! �� Du er dygtig!

Anmeld Citér

29. juli 2016

Rauw

50-100kr max. Sådan nogle tullebukser er generelt ikke særlig dyre hverken at lave selv eller at købe. 

Anmeld Citér

29. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde solgte dem til 100-150 afhængig af str.

De er super fine

Anmeld Citér

29. juli 2016

xStinepigen

esiuol22 skriver:

De er rigtig fine. Jeg tænker slt efter hvad det koster dig st lave, ellers en 150-179 kr  

så er de måske også lidt billigere end de fleste andre privat sælgere, så kan det være de bliver revet væk  

Anmeld Citér

29. juli 2016

Sørens

Hvilket stof er dem med Ice age lavet i ? Og kan snoren/elastikken reguleres?

Anmeld Citér

29. juli 2016

lineog4

Jeg sælger dem til 80 kr i de små størrelser - kunne måske sætte op til 100, men med 80 så får jeg til materialet og lidt for arbejdet

Anmeld Citér

29. juli 2016

esiuol22

Mange tak for jeres tilbagemeldinger, jeg har arvet min mors symaskine  og hun må alligevel have lært mig noget som barn, når det lykkes at lave nogle bukser som andre også syntes er søde

jeg har lavet dem ned ekstra syning mellem bene, kunne se på dem jeg syede til min datter som er lidt vild at det lige krævede en forstærkning der  elastikken har en lille åbning så man med en hækkelnål kan trække elastikken ud og afkorte den.

Stoffet er bomuld og lommer er rester også i bomuld, på nær de lommer med blomster. noget af stoffet er også arvet fra min mor, ved de meget farverige lommer er noget stof min moster havde med hjem til min mor fra Ghana

jeg har valgt ud fra jeres lidt forskellige svar at sætte prisen på 100kr per par. og to per for 150kr 

igen mange tak for hjælpen  og jers søde svar det varmer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.