Kæft det er hårdt ! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Anja

Esther sover bare så dårligt i øjeblikket. Normalt sover hun bare 20 - 06 uden en lyd, men den sidste uge er hun vågnet 15-20 gange i løbet af aftenen og natten. Hun sætter sig op, er ked af det og hoster meget. Jeg er SÅ træt, ville ønske jeg stadig var på barsel, når hun sover så dårligt.

Min tanke har jo straks været ørerne, men ak. Jeg havde hende til lægen i dag og der er intet at se på hendes ører og hendes lunger er også fine.

Vi har hævet hovedgærdet på sengen, men det har ikke hjulpet.

Nogen kloge kvinder, der har gode ideer til, hvad der kan være på spil ??

Tigerspring ?? Hun bliver 1 år om 2 uger  - præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Susan1978

tja..  tigerspring kan det jo sagtens være, men det er svært at finde ud af..

hoster hun, hiver hun efter vejret..? ellers tror jeg ikke du behøver hejse hovedgærdet..

kan det måske give hende lidt ro i kroppen, med lidt havregrød eller andet grød inden hun kommer i seng.. så hun har en god solid mæt mave at sove på?

åhh jeg kan slet ikke huske tilbage til da de var 1 år. hihi

håber det er en kort periode..

Emil har vågnet næsten hver dag kl 6 i 3 uger nu.. og det er dælme så træls i weekenden..  

Anmeld

30. september 2009

Tikki

uf uf uf- kender det . Malthe har haft det sådan de sidste 14 dage og jeg er brugt. Er hun ved at lære at gå? Her startede det nemlig, da Malthe lærte at kravle og det er helt typisk, at det giver urolige nætter, når de bliver mere mobile. Dog synes jeg måske, du skal få ørene tjekket ved en ørelæge. Min egen læge kan intet se på mine børn, når jeg kommer, mens ørelægen fandt væske i mellemøret på Iza i sin tid og nu også på Malthe på venstre øre - det er helt lukket til.

Så kan det også være, hvis hun har en del snot eller slim i sine host, som hun sluger...lyder klamt, men det gør de jo. Og det kan de endnu ikke ordentligt fordøje og så får de ondt i maven...det er det Malthe har haft i nat, er jeg sikker på. 

Håber du snart får din nattesøvn - jeg kender det kun alt alt for godt. Her sover vi gennemsnitlig kun 3 timer om natten gennem mange måneder, så jeg er ved at være hærdet.....men kan heller ikke huske noget eller tænke ret meget  

kæmpe kram og håber det var bedre i nat?

Anmeld

30. september 2009

Tikki

Og forresten ang. tigerspring, så er der et, når de er omkring 50½ uge, som varer til de er 54½ uge.

Anmeld

30. september 2009

Anja

Jeg har allerede talt med Elias´ ørelægen. Han havde INGEN tider, men tilgengæld skal Elias til dræntjek om 2½ uge og så fik jeg ham til at udvide den tid så vi kan tage Esther med, så han kan få set på hende. Jeg er rigtig glad for det, for han har ellers lukket for patienter, men nu er Esther registreret i deres system

Natten til i dag er gået en smule bedre, men nu har Elias tilgengæld feber og hoster

Anmeld

1. oktober 2009

Tikki

Hvor træls - ja, man får sjældent fred, når der er flere børn i huset. Her hos os er jeg sikker på de har indgået en pagt om, at i hvert fald en af dem SKAL sove dårligt og genere sine forældre hver nat. Jeg gad godt at prøve at de sov godt samtidigt

Øv med host - nu går vi ind i periode med snot, kulde, nys og host..øv øv

God bedring med ham

Anmeld

3. oktober 2009

Tynen

Jeg mener altså også at Stella var sådan omkring hendes 1-års fødselsdag (Dog uden hoste), så tigerspring kan det vel sagtens være..

Kan huske Stella var begyndt at gå deromkring, så tror klart det har været det hun har "bearbejdet" på sin egen underlige (Og meget trættende) måde ved at vågne 100 gange og bare være træls om natten i den periode.

Krydser fingre for at du snart får en ordentlig nattesøvn! Det er jo ren tortur i længden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.