Barnevogn: ny billigmodel vs brugt dyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2016

lineog4

Min første barnevogn var en brugt simo - den havde været brugt til to børn og den klarede min datter og et vennepars søn og den blev brugt meget. 

Ved næste barn købte jeg en brugt emmaljunga og jeg blev aldrig glad for den, den hang og knirkede. Og den klarede kun et barn selvom den kun havde været brugt til et barn af sælger og jo var en dyr vogn fra ny. Jeg solgte den som altanbarnevogn (mere var den ikke værd) og blev så ups gravid. Der købte jeg en ny trille for 4200 med alt og den var så lækker, kørte som en drøm, var pæn pg følte mig som en hel prinsesse på alle mine Vandreture. Den kunne sagtens have klaret et par børn mere, men der er ikke kommet flere. Så med min erfaringer det helt klart en mellem billig ny fremfor brugt dyr, i hvert fald med en emmaljunga i tankerne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

MissTas

januar16 skriver:

Hej alle

Jeg er begyndt at kigge barnevogne til den lille i maven der kommer til vinter.

Jeg har ikke tænkt mig at bruge 10.000 kr for en ny Odder/Emmajunga/Stork - selvom de ser fine ud. Jeg håber at komme af med under 5.000 kr for barnevogn med lift mv.

Derfor kigger jeg lidt på brugte vogne af de dyre mærker, og nye vogne af de billige mærker. Jeg har søgt lidt, men synes de debatter jeg finder om emnet er af ældre dato, og sammenligner ikke dyre og billige mærker. Derfor prøver jeg jer

Hvad vil I anbefale?

Dyr og brugt! Odder zip på xdream stel  det er en fantastisk vogn. Ret dyr fra ny, men kan findes til omkring 5000kr brugt med tilbehør.

Anmeld Citér

27. juli 2016

januar16

MorTil3+ skriver:

Jeg købte en ny men som udstillingsmodel, gav 4000 for barnevogn, lift og pusletaske. Så det var måske også en mulighed. Vores er en Scandia og kører nu på 4 år.

Havde netop kigget på Scandia - da de umiddelbart ser fine ud og er samme højde som Odder og Emmajunga, og ganske fornuftig pris

Anmeld Citér

27. juli 2016

januar16

Rockertand skriver:

Dyr brugt.

Har selv været heldig at købe en spritny Odder X-Dream på froststel med punkterfri hjul til den nette sum af 4700 kroner (nypris 9999,-) i Babysam, det var køtilbud, men ville ikke have den annoncerede overdel, så smed et par hundrede kroner oveni og valgte en helt perfekt fra udstillingen.

Der er mange flotte Oddere til 4-5000 kroner, jeg har også en ældre Odder x-Dream, som står som ny. Den skal vi bruge i vuggestuen, men havde solgt den til billige penge, hvis lille ups'er ikke havde meldt sin ankomst.

Må da lige begynde at se efter sådanne kø-tilbud. Ville være vildt lækkert med den dyre vogn til den halve pris

Anmeld Citér

27. juli 2016

januar16

Tak for de mange gode (og forskellige) svar. Der skal helt sikkert bruges noget tid på at kigge gode tilbud.

Har heldigvis et par måneder til termin, så er ikke alt for presset endnu.

Anmeld Citér

27. juli 2016

GrønStjerne

Ville helt klart gå med dyr brugt, har faktisk lige set en på minmave.dk, som jeg ville have kastet mig over hvis jeg ikke allerede havde Jeg har brugt min emmaljunga klapvogn til 3 stk, og til den sidste også som barnevogn. For os har den virkelig holdt godt.

Smider lige link http://www.min-mave.dk/debat/koeb-og-salg/babyudstyr/ubrugt-emmaljunga-nitro-model.htm

Anmeld Citér

27. juli 2016

Clisolka

Jeia skriver:

I 2006 købte vi en startpakke med trille fix, med alt barnevognsudstyr undtaget madrasser,  seng, højstol og sikkert noget mere, som jeg har glemt til 5000 kr. Nu bliver vognen brugt til nr 4. Den er stadig pæn, hænger ikke, selv om den ikke er fuldt understøttet, og en toårig flere gange har siddet i fodenden. Så det er ikke nødvendigt at bruge over 10000 for at få en holdbar vogn. 

Jeg fandt samme tilbud tilbage i 10 da jeg ventede den første - bare med Trille Gigant Fantastisk tilbud, og til at betale

Jeg var rigtig glad for min Trille barnevogn, jeg havde aldrig problemer med den. Jeg brugte den endda til lillebror der ankom 3 år efter.

Nu er den solgt, men hold nu op jeg var glad for den barnevogn

Anmeld Citér

27. juli 2016

Flødebollen

MissTas skriver:

Dyr og brugt! Odder zip på xdream stel  det er en fantastisk vogn. Ret dyr fra ny, men kan findes til omkring 5000kr brugt med tilbehør.

Præcis sådan en vi har fundet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.