Hjælp til navne, både pige og drenge navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2016

lineog4

Anonym skriver:

Også smukke navne, men alt for almindelige. Jeg vil helst ikke have at min søn eller datter kommer ind i en klasse, hvor de er 4-5 der hedder det samme 

Så skal du nok ikke vælge Elias eller Liam for dem er der også en del af i hvert fald er de højt oppe på top 50 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Så skal du nok ikke vælge Elias eller Liam for dem er der også en del af i hvert fald er de højt oppe på top 50 

Er de det? Har bare ikke rigtigt hørt de navne før, mere sådan noget som Mikkel, Oliver, Tobias, Daniel osv. Har ikke rigtigt hørt de navne, men tak for tippet 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Kan godt lide Aleksander og Gabriella 

Jeg hedder Alexandra, så det ville ikke være så godt  Men Gabriella er et flot navn 

Anmeld Citér

26. juli 2016

ESV

Anonym skriver:

Hej , jeg skal have noget hjælp til nogle navne.

( Jeg er anonym, fordi at ikke hele familien har fået af vide den store nyhed)

Så hvad hedder jeres børn? Eller jeres fremtids børn? Kønnet er ikke synligt endnu, jeg er kun 11 uger henne, men jeg kan ikke lade vær at gå og tænke på navne 

Jeg kan personligt godt lide Alina og Elina til piger, og til drenge kan jeg godt lide Liam og Elias. Men jeg vil høre jeres bud

Vi har en Emilie og en Elisa. 

Jeg var vild med både elvira og Esther til lillesøster men manden sagde NEJ. 

Ellers kan jeg godt lide: Astrid, Sigrid, Mathilde, nikoline, Alma, Asta, Ingrid, Josefine, Christine 

gabriel, Elias, zacharias, Joseph, Jonas, Oscar, christopher/Kristoffer, Tobias, David, 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Fru Ebied

Anonym skriver:

Så hvad hedder jeres børn? Eller jeres fremtids børn? Kønnet er ikke synligt endnu, jeg er kun 11 uger henne, men jeg kan ikke lade vær at gå og tænke på navne 

Jeg kan personligt godt lide Alina og Elina til piger, og til drenge kan jeg godt lide Liam og Elias. Men jeg vil høre jeres bud

Jeg har 1 pige der hedder Nanna

En pige der hedder Nanna, en Smilla, om 4 uger kommer lillesøster - hende ved vi ikke helt h ad skal hedde endnu.

Vi har talt om Elena eller Vigga 

Anmeld Citér

26. juli 2016

MissTas

Vores datter hedder Annastacia og vores kommende søn skal hedde Adrian 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Min søn hedder Emil og min lille pige der er lige knap to døgn gammel skal hedde Ella  

Hvordan går det med dig efter fødselsen? Super kært navn 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Moar2011

Anonym skriver:

Storm  - hedder min dreng. 

Dreng: magne, Herman, Gorm, Elliot

Pige: Silje, Ena, Ella, Daniella, maggie, saya. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Zelinasmor

Jeg kan ikke lide gamle klassiske navne. Tænker på sådan nogle gamle mennesker når jeg høre de navne 

Jeg har en Zelina fra 2011

og en Mollie Thea på vej 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Søde pigenavne ☺️ Herhjemme har vi en Isabell og Elina. De hedder Nika til mellemnavn.

Andre navne på listen er:

Catalina, Amelia, Milou, Leonora, Cornelia, Millie.

Drengenavne:

Hayden, Dag, Kjartan, Sixten, Luka, Caspian, Sylvester.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.