Hjælp til navne, både pige og drenge navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.976 visninger
35 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej , jeg skal have noget hjælp til nogle navne.

( Jeg er anonym, fordi at ikke hele familien har fået af vide den store nyhed)

Så hvad hedder jeres børn? Eller jeres fremtids børn? Kønnet er ikke synligt endnu, jeg er kun 11 uger henne, men jeg kan ikke lade vær at gå og tænke på navne 

Jeg kan personligt godt lide Alina og Elina til piger, og til drenge kan jeg godt lide Liam og Elias. Men jeg vil høre jeres bud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

lineog4

Anonym skriver:

Så hvad hedder jeres børn? Eller jeres fremtids børn? Kønnet er ikke synligt endnu, jeg er kun 11 uger henne, men jeg kan ikke lade vær at gå og tænke på navne 

Jeg kan personligt godt lide Alina og Elina til piger, og til drenge kan jeg godt lide Liam og Elias. Men jeg vil høre jeres bud

Mine børn hedder: Dina, Lia, Liam og Linus. Skulle jeg have flere (og det skal jeg ikke) kan jeg lide:

Elvira, Ursula, Yrsa, Dana, Molly, Eva, Sally

Dante, Sylvester, Isak, Vitus

Anmeld Citér

26. juli 2016

Emsen22

Min søn der kommer her til september, skal hedde Thor. Er ikke så vild med nye og fancy navne, men heller ikke de helt gamle som Karl osv. Dog skal han hedde Ole til mellemnavn fra sin oldefar ☺️

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Mine børn hedder: Dina, Lia, Liam og Linus. Skulle jeg have flere (og det skal jeg ikke) kan jeg lide:

Elvira, Ursula, Yrsa, Dana, Molly, Eva, Sally

Dante, Sylvester, Isak, Vitus

Flotte navne 

Kan i sær godt lide navnet Elvira

Tak for svaret 

Anmeld Citér

26. juli 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Mine børn hedder Søren og Mie

Hvis jeg skulle have flere(det skal jeg ikke) så ville jeg nok vælge Knud eller Agnes

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Min søn der kommer her til september, skal hedde Thor. Er ikke så vild med nye og fancy navne, men heller ikke de helt gamle som Karl osv. Dog skal han hedde Ole til mellemnavn fra sin oldefar ☺️

Jeg er ellers mere til de nye navne, altså fra det her årti ( altså efter år 00)  men kender også mange med navnet Thor , det er også meget flot navn 

Men der er et navn, som er meget gammelt, som jeg er helt forelsket i og det er Leonora. Men kæresten kan ikke fordrage det, han syntes det er alt for gammelt, men jeg er hel vild med det 

Og tillykke med Thor, held og lykke 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Mine børn hedder Søren og Mie

Hvis jeg skulle have flere(det skal jeg ikke) så ville jeg nok vælge Knud eller Agnes

Kan godt lide Mie, det er et flot navn

Anmeld Citér

26. juli 2016

Monski

Anonym skriver:

Mine drenge hedder Anthon og Hjalte. Hvis vi får flere ville jeg ønske at han kom til at hedde Frej, men det får jeg aldrig manden med på  

pigenavne der er jeg ret vild med mynte, aya og elvira 

Anmeld Citér

26. juli 2016

lineog4

Anonym skriver:

Flotte navne 

Kan i sær godt lide navnet Elvira

Tak for svaret 

Jeg er også vild med Elvira og da jeg ikke skal have flere børn så hedder den ene kat her hjemme Elvira 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Mine drenge hedder Anthon og Hjalte. Hvis vi får flere ville jeg ønske at han kom til at hedde Frej, men det får jeg aldrig manden med på  

pigenavne der er jeg ret vild med mynte, aya og elvira 

Har en fætter ved en navn Hjalte og Anthon, og i min familie, går de meget op i at der ikke er 2 med samme navn, ellers ville jeg havde kaldt min datter ( hvis det er en pige) Silje, men det er er der allerede en der hedder 

Og jeg tror heller ikke min kæreste vil gå med til Frej eller Mynte, men Elvira og Aya, det tror jeg at jeg vil skrive på listen over navne. Tak for det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.