HJÆLP! erfaringer med søvn ønskes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

mor_sabina

LouiseN skriver:

ÅHH!! Det er mit højeste ønske lige nu; at kunne putte ham, kysse ham go´nat og så selv lade ham finde roen og falde i søvn - men det kan slet ikke lade sig gøre! Han er simpelthen ikke i stand til det - han skriger jo lige så snart han blir lagt i sin lift, hvis ikke han skriger med det samme så gør han det 2 min. efter! jeg HÅBER (og tror) at han har brug for al vores tryghed lige for tiden...Når han blir størrere og kan ligge og kigge lidt mere bevidst på sin uro fx, så tror jeg måske det kan lade sig gøre...
Jeg vil bare ikk lade ham skrige sig i søvn - men er MEGET bevidst omkring VANER!!! vi er muligvis selv skyld i at han ikke kan lægge selv...men det gør bare IKKE det hele nemmere at han bli fuldstændig uden for pædagogisk rækkevide når han blir træt
Hvorfor fulgte der ikke en brugsanvisning med??????

Det lyder altså bare fuldstændig som Phillip men selvom han skreg ville han helst selv skrige sig på plads. Jeg stod lige ved siden af og holdt ham lidt i hånden gik så ud et minut og ind igen lagde hånden å hans bryst og gik så kort igen. Men hele tiden viste at jeg var der, men holdte op med at tage ham op for det gjorde det ikke bedre. Men måske kan du også prøve at hæve hans hoved måske har han lidt vand i ørene det kan de vist godt have hvis de har været en smule forkølede!? Jeg håber i finder ud af hvad der fungerer for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Isabeau

Min datter på 7 uger har idag kun sovet knap 20 min. på min arm og i bilen på vej hjem fra svigerinden.

Nu faldt hun da endelig i søvn nu her ved 20.30 tiden, men det er da ikke nok kun at sove en lille time, er det? Og når hun kun er så lille.

Om natten vågner hun en enkelt gang ved 4-5 tiden og skal ha´ bryst, så sover hun indtil ved 8-9 tiden.

Hun er ikke sur eller lign. Lidt tvær engang imellem måske, men vil simpelthen bare ikke give op...

Nogle forslag? Det er kun den sidste uge, hun har været "besværlig". Ellers har hun sovet ude hver dag fra middag til omkring ved 14.00 tiden (afhængig af vejret), spist ca. hver 3. time, været vågnen en lille time og så sovet igen et par timer eller 3. Ved virkelig ikke, hvorfor hun er begyndt på det her nu?

Diana, mor til Stella.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.