DortheSimonsen skriver:
Det lyder godt nok utroligt!
Tror du det kan være fordi, han allerede har "vænnet" sig til, at falde i søvn hos dig?
Ved det lyder hårdt, men måske du skulle prøve at give ham lidt the, en sut i munden og så lægge ham ind, og så lad ham skrige den tid han vil.
Det sagde min sundhedspl. jeg skulle med Victor, for han havde meget svært ved at ligge selv i starten.
Og nu er der slet ingen problemer i det 
JAAAAAAAAAAAA!!!

Han blev træt efter et kvarter på tæppet - begyndte at mugge...lade ham i liften, sutten i munden, puttekaninen ved hovedet OG MIN HÅND OVER HOVEDET...2 min efter gav han slip og faldt i søvn! Så nu står han ude i barnevognen og sover...og der var INGEN skrigetur!!!
Men...det må prøves flere gange med succes før jeg ved det er det han har brug for, for at han kan overgive sig til søvnen!
Jeg må sige, at jeg er dybt uenig i, at de skal skrige sig i søvn...det er IKKE godt for små børn...på den måde lærer de ikke, at verden er et trygt sted - det er min holdning! De skal tages op og trøstes når de er kede af det, KLART man kan høre forskel om det bare er pyller og de bare skal ha sutten og så go´nat igen...men IKKE når de ligger og skriger på hjælp!
Men dejligt for dig, at din søn selv kan falde i søvn nu

Man blir godt nok udfordret med de små, altså...
Go´dag - og endnu engang tak for kommentarene!
Anmeld