Andre der er vilde med molo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2016

ESV

Jeg syntes at nogle af deres print er MEGA grimme og for mange mærkelige farver blandet sammen men nogle af deres prints er life så MEGA fede har faktisk lige idag købt et sær tøj fra efterårs kollektionen til vores 11 dage gamle pige, det med blomsterne. Jeg elsker kvaliteten i deres overtøj og tager gerne til lagersalg. Jeg vil dog sige at deres tøj til ældre børn ikke siger mig ret mig, har en datter på 6 år og hun var med til det seneste lagersalg og der var jeg ikke imponeret, over hverken udvalg eller farver. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes det er ok, men ku aldrig drømme om at betale fuld pris for det.

Desuden tilslutter jeg mig den med, at det hurtigt falmer, og at nogle af deres print er for skøre/vilde.

Så er jeg feks mere vild med danefæ, hvis det skal være af de"dyre" mærkevare. Vh stine

Anmeld Citér

23. juli 2016

Aristocats

Er helt vild med deres for nylige print med de persiske katte. Det har jeg altså svært ved at stå for  Men det er så også det. Synes i sig selv at tøjet er sjovt og dejligt farverigt, men det er ofte også lidt for "mainstream" til mig grundet populariteten. Og så er det heller ikke økologisk, hvilket er at foretrække for mig. Men deres print med dyr er hulme søde. 

Anmeld Citér

23. juli 2016

alenemor42

Jeg er ikke særlig vild med molo.... syntes det er alt for dyrt.

Men lige nu er jeg i london og det er vildt forfriskende med helt anderledes tøj end vi ser i dk. Syntes det hurtigt bliver noget man ser tit i dk ... selvom det er dyre mærker

Anmeld Citér

27. juli 2016

sandramor

1. Jeg bryder mig ikke om molo.... Synes faktisk deres print ser forfærdelig ud  og mine piger vil heller ikke ha det så jeg har aldrig ejet et sæt molo til mine børn 

men så har jeg sparet de penge  

men ja det er jo en smagssag lige som så meget andet 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Mortilah

Jeg er slet ikke til det- altså ikke til mine egne børn. Men de fleste ville nok også mene jeg er alt for konservativ i påklædningen af ungerne. De har næsten udelukkende klassisk tøj på som også kunne købes 20 år siden. Fransk børnetøj/sko. 6 unger i Molo.. Bliver simpelthen for rodet at se på. Seks unger i nystrøjne pastelfarvede kjoler/skjorter- er lidt mere til at holde ud synes jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.