Andre der er vilde med molo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
15 svar
8 synes godt om
23. juli 2016

MissTas

Hej de damer 

en bette hyggetråd her i ferien hvor der lige er landet børnepenge og nyt drop af molo  andre der er lige så imponeret over Molos tøj og overtøj som jeg? Jeg er stor molo fan og min datter og kommende søn har en del  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2016

ninibadini

Er også glad for Molo, det meste i hvert fald  Synes noget af det bliver lige vildt nok i farve eller mønster, men det der er afdæmpet er jeg vild med.

Anmeld Citér

23. juli 2016

Troldemommi

MissTas skriver:

Hej de damer 

en bette hyggetråd her i ferien hvor der lige er landet børnepenge og nyt drop af molo  andre der er lige så imponeret over Molos tøj og overtøj som jeg? Jeg er stor molo fan og min datter og kommende søn har en del  

Både ja og nej, de laver tøj der er rigtig rigtig fint, men seriøst selvom jeg vender vrangen ud og tørrer på snoren, så syntes jeg bare stadig det bliver lidt forvansket efter bare nogle måneders brug, og så er 300-400 kr ret meget.

Jeg har ikke erfaring med deres overtøj 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Marts<3

Så vild at jeg abejder på deres lagersalg Det er så lækkert... 

Anmeld Citér

23. juli 2016

MissTas

Troldemommi skriver:

Både ja og nej, de laver tøj der er rigtig rigtig fint, men seriøst selvom jeg vender vrangen ud og tørrer på snoren, så syntes jeg bare stadig det bliver lidt forvansket efter bare nogle måneders brug, og så er 300-400 kr ret meget.

Jeg har ikke erfaring med deres overtøj 

Den hører jeg faktisk tit.. Sjovt at vi slet ikke har det problem ,. Har aldrig oplevet det blir grimt eller forvasket, heller ikke efter måneders brug.. Men du har ret, det lidt dyrt :/

Anmeld Citér

23. juli 2016

MissTas

Marts<3 skriver:

Så vild at jeg abejder på deres lagersalg Det er så lækkert... 

Ej er det rigtigt????  Er slet ikke misundelig hehe

er så træt af at deres lagersalg altid er så langt væk 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Synes helt ærligt at meget af det er meget lidt pænt, men det er jo smag og behag 

Anmeld Citér

23. juli 2016

quindelist

MissTas skriver:

Hej de damer 

Jeg "hader" meget af deres print -man bliver jo fuldstændigt rundtosset af at se på det.

Men resten er jeg ret vild med, især deres overtøj/flyverdragter er i en rigtig god kvalitet.

Jeg kommer til deres lagersalg eller køber på tilbud -er absolut for nærig til fuld pris.

Anmeld Citér

23. juli 2016

Diosa85

MissTas skriver:

Hej de damer 

Er også glad for molo. Men kun det dæmpede af slagsen. Er ikke så meget til de der farvelade serier. :-) 

Min dreng har også en del af det. Synes desværre bare det bliver hurtigt fnulret og mister farve på specielt det sorte tøj. :-(

Anmeld Citér

23. juli 2016

Carina:-)

Kan godt lide noget af det men mine rollinger har lige så meget hummel er ret vild .ed hummels overtøj og shorts .

Men der er begyndt at  komme mere mini rodini ind i skabene det er fedt tøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.