Brunch i Aalborg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.559 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2009

ann-kristina

Hej
I weekenden skal jeg besøge familien i Aalborg. Jeg har inviteret nogen af dem på brunch. Men hvor kan man det i Aalborg/Nr Sundby?
Helst et sted med god mad og hvor man sagtens kan have 2 børn med (2 og 4),  der ikke gider sidde ned hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

ivfmarie

jeg er godt nok fra Nordjylland, men kommer ikke så tit til "Staden". Jeg har prøvet en del gode spisesteder i Ålborg, men det har ikke været specielt børnevenlige steder... Vi plejer altid at ende på Jensen eller Bones hvis det er med børn, men det må kunne gøres bedre?

Marie 

Anmeld

29. september 2009

linemus

Ja, jeg strander også på det med det børnevenlige. Så meget har jeg ikke været afsted. Der er jo mange hyggelige cafeer med brunch, men der er jo ikke noget for børn. Måske kan du ringe og høre, hvad de siger? Synes selv at bruch på Café Spiret er godt, og så er der Caféministeriet (de har et torv udenfor, hvor man kan gå lidt rundt med børn) og den der der ligger ved siden af Klostertorvet... Ja, jeg er ikke den store hjælp

- Line

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

ann-kristina skriver:

Hej
I weekenden skal jeg besøge familien i Aalborg. Jeg har inviteret nogen af dem på brunch. Men hvor kan man det i Aalborg/Nr Sundby?
Helst et sted med god mad og hvor man sagtens kan have 2 børn med (2 og 4),  der ikke gider sidde ned hele tiden.

jeg synes du skal kopiere indlægget ind i Ordet er frit, jeg har en veninde i nærheden af ålborg og som er med i min marts 04 gruppe og hun ved helt sikkert hvor i kan gå hen og der er sikkert andre også..   hun skal nok svare hvis hun kender et sted..

Anmeld

29. september 2009

Lise

Jeg synes at brunchen på Cafe Vesterå er god, og der er plads til børn også. Jeg har haft min søn med derind, og det gk fint - ikke ford han opførte sig eksemplarisk, men fordi de var søde mht ham.

Ellers Cafeministeriet, som allerede er nævnt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.