Hcg er det ikke lavt? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2016

Mortil2piger18

Babydreams skriver:

Sådan så mine ud da jeg fik taget blodprøve 

dine ser rigtig fine ud 

Okay jeg krydser virkelig fingre for at de vil tage en prøve igen på mandag og at den er steget som den skal 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Babydreams

Kærlighedogkildevand skriver:

Okay jeg krydser virkelig fingre for at de vil tage en prøve igen på mandag og at den er steget som den skal 

Jeg krydser også fingre for jer 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Mortil2piger18

Babydreams skriver:

Jeg krydser også fingre for jer 

har i hvert fald ikke blødt eller haft ondt endnu 

Anmeld Citér

6. april 2019

Cilleskibild

Hvordan går det med dig? Mine teste ligner dine, og jeg er 4+1 med fryseblasto, jeg skal først have taget blodprøve på onsdag 

Anmeld Citér

6. april 2019

Rockertand

Hvordan går det med dig? Mine teste ligner dine, og jeg er 4+1 med fryseblasto, jeg skal først have taget blodprøve på onsdag 

Det gik ikke for hende (læs hendes tråde!), men tråden er altså fra 2016??!

Anmeld Citér

6. april 2019

SejtNavnHer

Mortil2piger18 skriver:

Fedt.......  Min fertilitets klinik kommer først tilbage fra ferie den 8 august og min egen læge går på ferie i næste uge så tror ik jeg får en blodprøve mere!  

Du kan altid ringe til gynækologisk obstetrisk afdeling på nærmeste hospital og forklare problemstillingen, så skal de nok tage hånd om dig mens din egen læge ikke er der! 

Anmeld Citér

6. april 2019

Rockertand

givmignr2 skriver:

Du kan altid ringe til gynækologisk obstetrisk afdeling på nærmeste hospital og forklare problemstillingen, så skal de nok tage hånd om dig mens din egen læge ikke er der! 

Tråden er fra 2016

Anmeld Citér

6. april 2019

SejtNavnHer

Rockertand skriver:

Tråden er fra 2016

Opdagede det godt efter jeg havde postet mit indlæg. Too bad man ikke kan slette igen! 

Anmeld Citér

6. april 2019

Mortil2piger18

Ja piger dette er en gammel tråd, men for at opdatere jer lidt, så gik det meget dårligt før det gik godt! Jeg mistede graviditeten i denne tråd, og så fødte jeg i april 17 en pige i uge 20+5 da hun var meget syg og ikke ville overleve, derfor blev fødslen sat igang. MEN lykken vendte og jeg blev gravid på vores aller sidste fryseæg og har nu en smuk pige som blev 9 mdr i forgårs

Anmeld Citér

6. april 2019

Cilleskibild

Dejligt det fik en lykkelig slutning efter sådan en omgang!, og jeg beklager at jeg fik bragt en gammel tråd frem til forvirring for andre måske, men opdagede først efter min kommentar var lavet at det var en træd fra 16 men rigtig god lørdag! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.