Hcg er det ikke lavt? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2016

Babydreams

Kærlighedogkildevand skriver:

Okay tak for dit beroligende svar. Det kan altså lade sig gære. Bliver bare så nervøs. Har haft en bio før nemlig

Forstår dig udemærket, var også sikker på da jeg fik det svar at løbet var kørt, men fik taget 2 mere og der var så fin stigning, mine teste blev også mere og mere positive her hjemme.. Og nu er jeg slet ikke i tvivl mere, med den kvalme og de opkastninger jeg har 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Mortil2piger18

Babydreams skriver:

Forstår dig udemærket, var også sikker på da jeg fik det svar at løbet var kørt, men fik taget 2 mere og der var så fin stigning, mine teste blev også mere og mere positive her hjemme.. Og nu er jeg slet ikke i tvivl mere, med den kvalme og de opkastninger jeg har 

Okay ja for mine teste synes jeg selv har en fin udvikling så blev meget skuffet over at min blodprøve var så lav  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juli 2016

Somatel

21. juli 2016

Musen91

Er du sikker på du er så langt henne som du tror? 

Min blodprøve var 130 et eller andet da jeg var 4+2 tror jeg det var og jeg er i 16 uge nu. Så jeg syntes ikke det lyder lavt. Måske du bare ikke er mere end 4+0 eller deromkring? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Mortil2piger18

Musen91 skriver:

Er du sikker på du er så langt henne som du tror? 

Min blodprøve var 130 et eller andet da jeg var 4+2 tror jeg det var og jeg er i 16 uge nu. Så jeg syntes ikke det lyder lavt. Måske du bare ikke er mere end 4+0 eller deromkring? 

Ja for jeg er gravid med et fryseæg 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Mortil2piger18

Somatel skriver:

Ja det er inden for rammerne men i den nedre grænse 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Musen91

Ja for jeg er gravid med et fryseæg 

Derfor kan den godt være en langsom starter. Jeg er selv gravid med fryseblastocyst og på trods af det så er jeg altså blevet rykket 8 dage til nakkefoldsscanningen fordi vores bebs vokser så hurtigt. Så så længe din blodprøve stiger som den skal, skal du da ikke være bekymret.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Mortil2piger18

Musen91 skriver:

Derfor kan den godt være en langsom starter. Jeg er selv gravid med fryseblastocyst og på trods af det så er jeg altså blevet rykket 8 dage til nakkefoldsscanningen fordi vores bebs vokser så hurtigt. Så så længe din blodprøve stiger som den skal, skal du da ikke være bekymret.

Jeg ved heller ikke om den stiger som den skal. Jeg kan først få taget prøve på mandag igen hvis de gider

Anmeld Citér

21. juli 2016

Musen91

Jeg ved heller ikke om den stiger som den skal. Jeg kan først få taget prøve på mandag igen hvis de gider

Det er vel også fint nok? 

Så længe du ikke har din mens så er alt jo positivt.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Babydreams

Okay ja for mine teste synes jeg selv har en fin udvikling så blev meget skuffet over at min blodprøve var så lav  

Sådan så mine ud da jeg fik taget blodprøve 

dine ser rigtig fine ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.