Vintertøj er da bare alt for dyrt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Millebasse

Har lige købt regntøj, flyverdragt og vinterjakke til Bastian og er nu fattigere end en kirkerotte!!

Og mangler stadig vinterstøvler...

Hvorfor bliver det ikke billigere at have børn.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Tynen

Tell me about it

Trine - Ruineret i Babysam igår.. Og stadig uden vinterstøvler til ungen

Anmeld

29. september 2009

Juniors mor

Ja, det er bare SÅ dyrt!!
Jeg købte dog en Mikk-line flyverdragt i str 92 på Januarudsalg til Julie og i foråret købte jeg en vinterjakke på MALAs lagersalg i København, så det er "kun" støvler samt hue og handsker hun skal have for at være vinterklar, men det er også dyrt nok....

Anmeld

29. september 2009

Mie A

Hurra for ts - ellers ville jeg være ruineret med 3 unger, som skal have 2 flyverdragter hver!! Så er der også penge tilbage til lækre støvler i stedet

Anmeld

29. september 2009

Louise mortil4

ja det er helt vildt, tær slet ikke tænke på hva vi skal af med til næste år hvor der er 4 der skal ha vintertøj, heldigvis kan noget af det godt gå i arv til en der er yngere i flokken.
Vi har de sidste 2 år købt ind i august månede, hvor der er udsalg på vinter tøj, det er godt for penge pungen og skulle man mangle lidt så gøre det ikke så meget da man har god tid til at finde det man mangler.
Vi går også ind for bilkas det bedste, iår fik vi 2 flyverdragter mærke alpin (freja havde vi et 2 delt sæt til i forvejen) 3 par støvler, hansker, huer, elefanthuer til dem alle 3 for 500 kr. Jakker havde vi da freja havde nogen hængene hun har fået i gave og liv arbede hendes jakke fra sidste år og Lærke arvede Livs fra sidste år, de er næsten ikke brugt da vi var ude og købe nye i februar fordi de andre var blevet for små, så vinteren kommer bare an, vi er klar.

Hvornår begynder i at give vinter tøjet på og med?? jeg overvejede det lidt i morges med vinterjakke, men endte med at gi hue og hansker på i stedet og en ekstra varm trøje med til inden under jakken hvis jakken ikke er varm nok.

Anmeld

29. september 2009

ivfmarie

Må jeg slå et slag for genbrug??
Har lige købt en Color Kids flyverdragt (sidste års model) til Freja for 50 kr! Den var så fin som ny!

Så er der jo lidt ekstra til vinterstøvlerne..

Marie - genbruger

Anmeld

29. september 2009

Anja

Vi købte både flyverdragter og jakker på tilbud i august.

Støvler, vanter og huer er næsten lige købt. Det bliver sørme mange penge, når man har 3 unger !!! Men sådan er det jo bare.

Elias og Esther havde begge vinterjakker på i går og huerne har været i brugt et par gange i løbet af de sidste uger.

Anmeld

29. september 2009

Lene76

hurra for hva man har i gemmeren fra  1 barn  

1 stk reima tec flyverdragt i sort.....så nu mangler vi bare støvler og hat og vanter..... og måske vinterjakke 

Mille kan kan passe hendes flyverdragt fra sidste år endnu, samt hendes jakke så hun mangler kun støvler.... men ja det er dyrt.

har lavet en aftale med min kusine om at vi bytter flyverdragter efter hvor store hvores unger er blevet og pt har jeg KUN købt 3 flyverdragter på snart 6 år.... det er da ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.