Gode råd til ligge baby på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
15 svar
5 synes godt om
19. juli 2016

Mortil2drenge<3

ja som overskriften lyder har haft besøg af sp idag min søn er snart 4 måneder og hader stadig ligge på maven trods jeg gør det et par gange om dagen og det er jo selvfølglig med til han ikke holder hoved så højt endnu. Han bliver simpelhen så sur og brokker sig

andre der har prøvet det med jeres og kunne de nogensinde komme til at lide det og i så fald hvornår ? Er så bekymret for om det lykkes 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

alenemor42

Tja gode råd har jeg vist ikke så mange af men der sker intet ved at han bliver sur, det er super vigtigt for hans muskler at han kommer på maven og ligge og bestemt også flere gange end 2 om dagen

Det er mere synd for ham at han ikke får udviklet sine muskler end at han bliver sur over at blive lagt på maven 

D

Anmeld Citér

19. juli 2016

Mortil2drenge<3

alenemor42 skriver:

Tja gode råd har jeg vist ikke så mange af men der sker intet ved at han bliver sur, det er super vigtigt for hans muskler at han kommer på maven og ligge og bestemt også flere gange end 2 om dagen

Det er mere synd for ham at han ikke får udviklet sine muskler end at han bliver sur over at blive lagt på maven 

D

Bare svært når han begynder græde 

Anmeld Citér

19. juli 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi havde samme problem med min første pige og vi bruge den her pude den er guld hver 

Der gik ikke længe før hun nemt ville ligge på maven uden problemer  

http://www.br.dk/vores-kategorier/babyudstyr-og-pleje/legemaatter-og-babygym/fp-newb-tummy-wedge?id=895847&vid=412481 

Anmeld Citér

19. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi lagde ham omvendt på puslebordet, så han lå med hovedet ud mod værelset og kunne kigge rundt. 

Det samme på sofaen mod fjernsynet. 

Anmeld Citér

19. juli 2016

FrkC

Her blev han stiktosset når han blev lagt på maven .. Han var låst fra bækken til nakke - ikke så underligt han ikke ville .. Det må have gjort frygtelig ondt .. Efter 6 gange ved kiropraktor var det løst og han lå herefter næsten kun på maven :)

Jeg ville hvis jeg var jer, få clearet ham ved en kiropraktor for at være sikker på han ikke er låst og derfor ikke vil :)

Anmeld Citér

19. juli 2016

Bebe89

Jeg ved ikke om det er prøvet, men det kan hjælpe at lægge baby op af en pude. Evt en ammepude, de har en god facon og er måske ikke så høje. Ellers lægge baby på ens egne ben (på lårene med let bøjede ben) det kunne vores dreng godt lide. Så kunne han ligge og se ud over  bare et par bud.

Anmeld Citér

19. juli 2016

Mortil2drenge<3

FrkC skriver:

Her blev han stiktosset når han blev lagt på maven .. Han var låst fra bækken til nakke - ikke så underligt han ikke ville .. Det må have gjort frygtelig ondt .. Efter 6 gange ved kiropraktor var det løst og han lå herefter næsten kun på maven :)

Jeg ville hvis jeg var jer, få clearet ham ved en kiropraktor for at være sikker på han ikke er låst og derfor ikke vil :)

Har gået til kiropraktor med ham fordi han er taget ved kejsersnit og sugekop så lige der burde der ikke være noget  men usund tak for rådet ihvertfald 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Mortil2drenge<3

anna111 skriver:

Vi havde samme problem med min første pige og vi bruge den her pude den er guld hver 

Der gik ikke længe før hun nemt ville ligge på maven uden problemer  

http://www.br.dk/vores-kategorier/babyudstyr-og-pleje/legemaatter-og-babygym/fp-newb-tummy-wedge?id=895847&vid=412481 

Super og tak den er da heller ikke særlig dyr 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Mortil2drenge<3

Bebe89 skriver:

Jeg ved ikke om det er prøvet, men det kan hjælpe at lægge baby op af en pude. Evt en ammepude, de har en god facon og er måske ikke så høje. Ellers lægge baby på ens egne ben (på lårene med let bøjede ben) det kunne vores dreng godt lide. Så kunne han ligge og se ud over  bare et par bud.

Synes også jeg prøver alle de ting men sker ikke så meget fremgang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.