nogen fra hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

ekzunz

Tanja.. skriver:

Det en aftale   Jamen skal vi tage en cafe ??  Så lad os tage cafe Kbh på torvet ,, Den gamle Jfk ???

Super - det er den til højre på Torvet ikk?? Huset er gult?

Øhhh - Hillerød?? Der hvor der ligger et slot???  Jeg må sgu til at komme lidt mere ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Super - det er den til højre på Torvet ikk?? Huset er gult?

Øhhh - Hillerød?? Der hvor der ligger et slot???  Jeg må sgu til at komme lidt mere ud!

Jo he he  Gult hus ,,,   Hillerød ,, jo der ligger et slot  Jeg er nød til at have lille manden med ...

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Tanja.. skriver:

Jo he he  Gult hus ,,,   Hillerød ,, jo der ligger et slot  Jeg er nød til at have lille manden med ...

Ihhh - jeg glæder mig allerede!!! Skal vi sige kl. 15.30 - jeg skal jo lige nå at få fri og finde en p-plads og alt det der....

Og det er en åben fest - så alle er velkomne

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Ihhh - jeg glæder mig allerede!!! Skal vi sige kl. 15.30 - jeg skal jo lige nå at få fri og finde en p-plads og alt det der....

Og det er en åben fest - så alle er velkomne

Jo 15 30 det bliver hyggeligt   Jeg kan lige lave et opslag

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Tanja.. skriver:

Jo 15 30 det bliver hyggeligt   Jeg kan lige lave et opslag

Super - så må jeg hellere hjem og finde fjerneren frem fra skrotbunken så jeg ikke glemmer det

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Super - så må jeg hellere hjem og finde fjerneren frem fra skrotbunken så jeg ikke glemmer det

Nårh ja   Ha ha ville godt nok grine min R.. i laser hvis du kom slæbende med det

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Tanja.. skriver:

Nårh ja   Ha ha ville godt nok grine min R.. i laser hvis du kom slæbende med det

Jeg ville ihvertfald være totalt rød i kammen - det er 42", sååååå - du slipper....

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Jeg ville ihvertfald være totalt rød i kammen - det er 42", sååååå - du slipper....

He he tak 

Anmeld

21. oktober 2009

M R

jeg er os frisk til onsdag den 28 hvis det er den onsdag hehe

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

M R skriver:

jeg er os frisk til onsdag den 28 hvis det er den onsdag hehe

Super   Har lavet en speciel tråd ,, Cafe hygge i Hillerød ,, Skriver du dig på ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.