nogen fra hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

ekzunz

Tanja.. skriver:

Ja næsten nede ved søen   Uha det var en total fed dag i fredags Kørte 200 km t i en rød ferrari hva kan man mere forlange ??????   Skulle vi ikke satse på en dag i uge 42 ????   Andre der vil , kan ,har lyst  ??

Ej - det lyder da fedt. Var Kasper (rigtigt ikk?) ikke ellevild??? Fik du også lov til at prøve?

Jamen jeg sætter kryds ved en dag i uge 42. Så behøver det jo for min skyld ikke være om eftermiddagen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Ej - det lyder da fedt. Var Kasper (rigtigt ikk?) ikke ellevild??? Fik du også lov til at prøve?

Jamen jeg sætter kryds ved en dag i uge 42. Så behøver det jo for min skyld ikke være om eftermiddagen....

Jo rigtigt ,, Han havde det største smil på kan jeg godt fortælle dig  Og så snakkede han med både Paw Henriksen og Marianne Dinesen de var der også hele dagen   Ja det vil være fint ,, Jeg kan vist alle dage ,, Du kan melde en dato ud her så kan de andre jo se om det passer dem ????

Anmeld

19. oktober 2009

M R

nogen der har lyst til af finde ud af noget her i hillerød? jeg er 19 og har en datter på snart 4 måneder?

Anmeld

19. oktober 2009

Mca<3

Kunne være vi skulle arrangere noget og sætte en fast dato ??? Og se om nogen melder sig ??

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Tanja.. skriver:

Kunne være vi skulle arrangere noget og sætte en fast dato ??? Og se om nogen melder sig ??

Super ide Tanja - jeg gik vist lidt i stå

Jeg vil rigtigt gerne - men stadig helst en eftermiddag....

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Super ide Tanja - jeg gik vist lidt i stå

Jeg vil rigtigt gerne - men stadig helst en eftermiddag....

Jeg gik vist også i st娠 Rikke vil du evt sætte en dato ???   Jeg kan jo de fleste eftermiddage ..

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Jo - det vil jeg bestemt!

Hvad med mandag eller onsdag i næste uge? Jeg kan være i Hillerød omkring kl. 15-15-30....

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Jo - det vil jeg bestemt!

Hvad med mandag eller onsdag i næste uge? Jeg kan være i Hillerød omkring kl. 15-15-30....

Onsdag vil for mig være bedst

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Tanja.. skriver:

Onsdag vil for mig være bedst

Jamen så synes da jeg vi skal vedtage onsdag!!!

Hvor?? Det er jo dig der er eksperten

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Jamen så synes da jeg vi skal vedtage onsdag!!!

Hvor?? Det er jo dig der er eksperten

Det en aftale   Jamen skal vi tage en cafe ??  Så lad os tage cafe Kbh på torvet ,, Den gamle Jfk ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.