Eksperthjælp: Kan forholdet og sexlivet bære projekt baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
0 svar
1 synes godt om
13. juli 2016

Vivi Hollænder

Hej.
Sagen er den at min kæreste og jeg har været sammen i halvandet år, vi begyndte protjek baby, lidt over et år siden, da vi bare følte det var det vi skulle. Men vores sexliv, er blevet meget noget der skal overståes? Det altid mig der skal ligge op til sex, og forspil er altid kun et blowjob til ham. Ikke noget med mig.. Hvordan får jeg det vendt? Så vi får mere spænding i vores sexliv.

Vivis svar

Kære Debatpige

Når jeg læser din mail, får jeg den tanke, at det ikke kun er jeres sexliv, der trænger til at blive kigget efter i sømmene. Det er hele jeres forhold og ikke mindst projekt baby.

Har din kæreste mistet lysten, fordi det kærlige, legende og liderlige er druknet i fokusering på ægløsninger og befrugtning? 

Eller er han i virkeligheden slet ikke parat til at blive far, tage ansvar og binde sig til livslange forpligtelser?

Der er noget galt i jeres forhold og det skal fikses, inden I sætter et barn i verden. Hvis din kæreste i virkeligheden er på vej væk følelsesmæssigt og ikke længere opfatter dig som en attraktiv partner, er det nok ikke ham, du skal have børn med.

Hvis sexlivet halter inden familieforøgelsen, kan du være helt sikker på, at det går helt i fisk, når først barnet/børnene er en realitet.

Jeg bider mærke i, at I kun har kendt hinanden i 1½ år og at jeres forhold stadig var meget nyt, da I startede projekt baby op.

Sæt projektet på stand by og få taget de seriøse samtaler, der skal vise, om I er på rette vej eller om der sadles om.

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.