Nogle der ved det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Det kan godt lade sig gøre. 

Prøv evt at Google "kviklån trods RKI" og så dukker der fint med sider frem .. :-) 

Ja men ud fta hvad jeg kan læsr under dem kan man  ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Er dit indlæg reelt eller leder du i virkeligheden efter et sted at låne penge trods rki? Ellers kan det vel være lige meget hvor 

Nej jeg gør ikke, jeg står ikke i rki, og skal jeg låme penge henvender jeg mig til min bank.

- dé ligger ting  til grundede for at det ikke kan værr lige meget.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Nej jeg gør ikke, jeg står ikke i rki, og skal jeg låme penge henvender jeg mig til min bank.

- dé ligger ting  til grundede for at det ikke kan værr lige meget.

Jeg forstår slet ikke den sidste sætning, kan du ikke skrive den på en anden måde? 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Musen91

Sandratoft skriver:

Jeg forstår slet ikke den sidste sætning, kan du ikke skrive den på en anden måde? 

Tror hun mener at der ligger nogle personlige ting til grunde for at hun ikke kan lukke øjnene for at hendes mor låner penge  

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hov, dumme ordbog.

Der ligger ting til  grunde for at det ikke er lige meget ��

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym

Der findes bestemt steder, hvor kan låne penge trods RKI, men man kommer til at betale absurd høje renter.

Renter på de "almindelige" hurtig lån er jo i forvejen absurd høje, så man bør holde sig helt væk og ikke grave sin grav dybere.

Vil kommunen ikke låne din mor eller far penge?

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der findes bestemt steder, hvor kan låne penge trods RKI, men man kommer til at betale absurd høje renter.

Renter på de "almindelige" hurtig lån er jo i forvejen absurd høje, så man bør holde sig helt væk og ikke grave sin grav dybere.

Vil kommunen ikke låne din mor eller far penge?

Nej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.