Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige haft en snak med min far om mim mor som står i rki (de er skildt). Han siger at hun KAN låne et kviklån / sms lån. Og at han VED det kan lade sig gøre..HVOR kan dey lade sig gør? for en af hhans venmer har gjort det
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aner det ikke. Men ved det kommer an på om det er en åben eller lukket registrering i rki, der afgør det. Altså er den lukket er der mulighed for at låne.
De fleste mindre lån osv er ligeglade med rki. Har selv for mange år siden kunne låne flere steder selv om jeg stod i rki.
Rauw skriver: De fleste mindre lån osv er ligeglade med rki. Har selv for mange år siden kunne låne flere steder selv om jeg stod i rki.
Hvor? Jeg kan ikke finde en eneste
Dorthe1986 skriver: Aner det ikke. Men ved det kommer an på om det er en åben eller lukket registrering i rki, der afgør det. Altså er den lukket er der mulighed for at låne.
Kan ikke finde en eneste.
Op
Anonym skriver: Op
Det kan godt lade sig gøre.
Prøv evt at Google "kviklån trods RKI" og så dukker der fint med sider frem .. :-)
Anonym skriver: Hvor? Jeg kan ikke finde en eneste
Er dit indlæg reelt eller leder du i virkeligheden efter et sted at låne penge trods rki? Ellers kan det vel være lige meget hvor
Prøv at Google "Quick lån trods RKI"
Ja det er det sikkert! Men husk jo højere risiko selskabet ser dig som, jo højere rente. Så selvom det er muligt, kan det sagtens være en virkelig dårlig ide.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128