Hvad skal lillebror ønske sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
7 svar
4 synes godt om
12. juli 2016

MHB

Herhjemme har vi to drenge. Den yngste bliver 1 år lige om lidt og jeg helt blank på hvad han skal ønske sig! 

Storebror på 3 år har så meget legetøj de begge bruger og med 3 fætre der alle er 0-3 år ældre er der også tøj i hobevis! Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal ønske os til lillebror! 

Kom frisk med gode ideer til ønsker til en dreng på 1 år. Meget gerne ting som koster 2-300 Kr. 

De har allerede alt det bObles de har plads til, et utal af bøger, havelegetøj, møbler både til ude og inde! Hvad har i af geniale ideer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Hvad med oplevelser ti turs kort til svømmehal, zoo billetter eller årskort og lignende?

Anmeld Citér

12. juli 2016

MHB

Mariehøne123 skriver:

Hvad med oplevelser ti turs kort til svømmehal, zoo billetter eller årskort og lignende?

Vi har årskort til Djurs Sommerland og der er lidt for langt til andre steder til vi kommer afsted, men indgang til zoo og den blå planet til når vi skal over til efteråret kunne være en god ide  Tak 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mariehøne123

I kunne også ønske jer at den nærmeste familie gav oplevelser sammen med barnet i løbet af året. Det behøves jo ikke at være noget stort men kan knytte jeres barn til familien og give alle en god oplevelse. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

tarkoflen

Hvad med et legehus? Det er der godt nok flere der skal gå sammen om, men tror du ikke de ville synes det var hyggeligt  

Jeg ved ikke om han er for lille til den der modeltogbane, der ligger lidt udenfor Århus, men ellers indgang til den? Måske det mere er for C det ved jeg ikke. En tur i Munkholm zoo skulle også være fantastisk, måske billetter dertil?

Og så lige et spørgsmål, kan der være for meget bObles hjemme hos jer 

Anmeld Citér

12. juli 2016

MHB

tarkoflen skriver:

Hvad med et legehus? Det er der godt nok flere der skal gå sammen om, men tror du ikke de ville synes det var hyggeligt  

Jeg ved ikke om han er for lille til den der modeltogbane, der ligger lidt udenfor Århus, men ellers indgang til den? Måske det mere er for C det ved jeg ikke. En tur i Munkholm zoo skulle også være fantastisk, måske billetter dertil?

Og så lige et spørgsmål, kan der være for meget bObles hjemme hos jer 

Haha i følge morgen er der altid plads til lidt mere bObles! Men faren siger nej (han får allerede to små i fødselsdagsgave 

Og Munkholm Zoo kommer på! Og legehus har vi allerede træ til det skal bare bygges (når J får tid!)

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

MHB skriver:

Herhjemme har vi to drenge. Den yngste bliver 1 år lige om lidt og jeg helt blank på hvad han skal ønske sig! 

Storebror på 3 år har så meget legetøj de begge bruger og med 3 fætre der alle er 0-3 år ældre er der også tøj i hobevis! Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal ønske os til lillebror! 

Kom frisk med gode ideer til ønsker til en dreng på 1 år. Meget gerne ting som koster 2-300 Kr. 

De har allerede alt det bObles de har plads til, et utal af bøger, havelegetøj, møbler både til ude og inde! Hvad har i af geniale ideer? 

LEGO duplo, brio togbane, magformers, superhelte, biler/maskiner af en art, schleich dyr, løbehjul, løbecykel. Det var hvad jeg lige ku komme i tanke om

Anmeld Citér

13. juli 2016

Mariehøne123

Jeg fortsætter lige

hvad med et legetøjskøkken plus tilbehør. Her er det det mest brugte og særligt lillebror på 1 år leger med det hver dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.