Øv gæstepleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2016

CutieKiwi

Hck skriver:

Jeg kan godt forstå dig langt hen af vejen, tror bare at du skal tænke på at det er noget helt andet i sommerferie perioden. Den gæstedagplejer du har fået har måske fået børn 3 forskellige steder fra, med hver deres bringe/hente tider og hun har måske fået nej til at holde nogle fridage, fordi at dine børn kom. Ikke noget ondt til dig, tror bare at man skal se den hele vejen rundt

En refleksion: Er det kommunen der vælger hvem der skal være gæstedagplejer eller kan en dagplejemor gå ind og sige at det vil hun gerne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Anonym trådstarter

fnuggi skriver:

hos os skal gæstedagplejen holde åben de tider som vores datter normalt er i dagpleje også selv om det ikke er hendes normale åbningstid men ved ikke om det er sådan ved jeres 

men selvfølgelig skal du holde en fridag hvis det er muligt for dig det skal hun ikke bestemme 

Sådan er det også her, vi har bare gjort hvad vi kan for at være imødekommende fordi det kun er en oeriode og for at være flinke men ja her skal vi også tilbydes det tildelte modul 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det har jeg på ingen måde forlangt ! Vi har skiftet dagpleje og derfor først sidst i maj fået at vide hvornår vores dagpleje holder ferie, og det er dem selv som tilbyder overarbejde da vi ifølge kommunen skal tilbydes det modul vi har fået. Så vi forlanger intet, og ja vi tilpasser os, men vi har muligheden pga modulet for nu er eet jo altså ikke altid man kan få det hele til at gå op ferie mæssigt det samme gælder jo efterårsferien i uge 42, ikke alle kan få fri i den uge, det gælder både os og dagpleje 

Øh, nej da, det siger jeg da heller ikke at du har

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Øh, nej da, det siger jeg da heller ikke at du har

Lød bare lidt sådan da du skriver heg selvfølgelig skal følge hendes tider. Her i kommunen får man et modul og så gælder dette modul også i ferier, og så har dagplejeren det længere åbent. Det er vilkårene for alle dagplejerne og har altid fungeret fint især da der pt kun er 2 moduler i brug med 1/2 times forskydelse i åbne og lukketid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.