Anonym skriver:
Øv er træt af vi har vores børn i gæstepleje de her uger.
Vores dagpleje har et senere modul end gæsteplejen og gør derfor mit for at vi henter tidligere, men det er lidt upraktisk ifh til at hente sammen med børnehave samt børnenes sovevaner i dagpleje samt rutiner i bh. Men det går så hun ikke skal have overarbejde
mit problem er at hun alligevel er utilfreds. Vi er vant til at aflevere sent da vi imens muligheden er der, gerne vil have en hyggelig morgenstart.
Vi har så aftale om at aflevere senest kl 9 om morgenen hvilket hun selv foreslog, og hvilket vi plejer ved vores alm dagplejer. Pludselig var det et problem da de gik 8.45
så var der ballade over døren ikke var lukket ordentligt, da den ikke lukker ordentligt og går op, så man skal løfte håndtaget, og så kunne børn og hund jo løbe ud. Men hun har intet sagt om det
en dag skulle jeg til møde og havde informeret om dette så jeg afleverede lidt senere, og det var ok sagde hun. Pludselig kom jeg til låst dør for de var på tur og jeg var jo ikke kommet til tiden og hun vidste da intet.
Hver uge har de legestue og vi plejer både at hente og bringe i legestuen. Nu skal vi hente inden bestemt tid i legestuen ellers er det hos hende og fair nok, men i dag var hun vrissen over vi hentede hos hende og ville vide hvis ikke vi kom i legestuen. Anede ikke vi skulle skrive SMS da aftalen var at var de ikke hentet inden kl 16 så kunne vi hente hos hende når de kom hjem ca kl 16.20-16.30
det er som om hun følger sit men det svinger og så skal vi vide det, men hvor skal vi vide det fra. Her afleverer far hvor jeg henter og far og jeg når ikke at snakke sammen fra de er kørt til jeg henter.
Er så frustreret over de der små episoder da de bare er eer konstant og de har kun været der 1.5 uge og endda haft 2 fridage. Hvilket også var et problem da hun ville vide det flere dage inden hvor jeg først på dagen kunne sige om begge børn holdte fri. Blev lidt irriteret da hun jo ikke kan bestemme om vi pludselig holder en spontan fridag hvis det er muligt eller et barn bliver syg
overvejer om vi har mulighed for at holde noget fri så de ikke skal derop, men det ser stramt ud mht frihed og vi har i år haft tidlig ferie og har noget fri igen i slut august
Her hos os der skal gæstedagplejen have de samme åbningstider som vores egen dagplejemor og det der skal i slet ikke finde jer i og man skal da ikke bare komme til en lukket dør.. Jeg er rystet..