Min datter skal på lejrtur:0/ :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Valle81

Åhh, så er det i morgen at min datter skal på lejrtur i to dage med skolen.

Hun går i 0. klasse, og 0 til og med 3 klasserne skal afsted på lejrtur i to dage til Himmelbjerget.

Jeg er så spændt på hendes vegne, men samtidig fuld af bekrymring. hun glæder sig og jeg støtter hende totalt op i det, da hun ikke skal lægges til last, for mine dumme bekymringer:0)

Men hun er kun 5 1/2 år, hvad med sengetider, åhh hvis hun sover senere end kl 2000, så er hun bare helt umulig i en uge efter, hun er ikke god til at kapere træthed. Får hun nok tøj på, osv osv jeg kunne blive ved og det er bare så ÅNDSVAGT - jeg ved det:0)

Men puha, det er ikke fordi at hun ikke tit bliver passet ude, sover ved veninder osv, men det her er lidt grænseoverskridende:0) Men hun får jo en fantastisk tur, og kan ikke vente til at høre om det på fredag:0)

Knus fra en dum pyllert og hormonforstyrret mor:0)

Christina 16+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Honningblomst

Giv slip...heæt slip. Alle de bekymringer kan du ikke bruge til noget og det er jo små ligegyldige problemer, som jeg kan læse at du også godt selv ved.
Slip hende og glæd dig over at hun får en fantastisk tur med alle de andre børn...det er jo det det handler om efterhånden som børnene bliver større, at slippe mere og mere.
Knus Eva og rigtig god tur til bettepigen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.