9 måneder gammel og er ved at gå i pubertet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
14 svar
14 synes godt om
10. juli 2016

Anonym trådstarter

Årh, hvor er det dog bare en total stressende og hård tid, det her

min søn på 9 måneder er ved at gå i puberteten (som man normalt gør i ca 12 års alderen) min kæreste (min søns far) er en af de få i verden der har sygdommen..desværre har min søn også fået den

jeg er så bange for fremtiden, hvordan det kommer til at påvirke min søn! Hold op, hvor jeg syntes det er hårdt! 

Fik bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

min søn på 9 måneder er ved at gå i puberteten (som man normalt gør i ca 12 års alderen) min kæreste (min søns far) er en af de få i verden der har sygdommen..desværre har min søn også fået den

jeg er så bange for fremtiden, hvordan det kommer til at påvirke min søn! Hold op, hvor jeg syntes det er hårdt! 

Det lyder hårdt. :-( 

men spørger lige af nysgerrighed da jeg aldrig har hørt om det før. Hvordan er han gået i puberteten, hvad indebærer det for ham?

Anmeld Citér

10. juli 2016

GUSO

Anonym skriver:

Det lyder da som et mareridt sender et kran til dig er han i hormon behandling?? Håber det bedste for din dreng ...

Anmeld Citér

10. juli 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det må virkeligt være hårdt. 

Jeg synes ikke det er fedt at min datter gik i puberteten som 6 årig. Gå man ind og stopper puberteten med medicin, ligesom man gør når de går for tidlig i pubertet som fx 6 årige.

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det lyder hårdt. :-( 

men spørger lige af nysgerrighed da jeg aldrig har hørt om det før. Hvordan er han gået i puberteten, hvad indebærer det for ham?

Det er virkelig hårdt, selve sygdommen er så sjælden at den ingen navn har, men han er begyndt at få hår "dernede", og hans tissemand og pung er rigtig stor i forhold til hans alder, han har også fået sine første mange bumser. Han er tit sur. Også græder han meget da han har voksekrampe i hele kroppen 

han kommer i behandling for hans sygdom med kvindehormoner og noget der standser han vækst (ellers vil han blive så høj at han dør af det) 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Det er så hårdt piger!

jeg har skrevet lidt om det, i en kommentarer herinde

Anmeld Citér

10. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det er virkelig hårdt, selve sygdommen er så sjælden at den ingen navn har, men han er begyndt at få hår "dernede", og hans tissemand og pung er rigtig stor i forhold til hans alder, han har også fået sine første mange bumser. Han er tit sur. Også græder han meget da han har voksekrampe i hele kroppen 

han kommer i behandling for hans sygdom med kvindehormoner og noget der standser han vækst (ellers vil han blive så høj at han dør af det) 

Puh det lyder godt nok ikke rart. :-( 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Undskyld nu spørger jeg måske dumt men er han kun 9 måneder gammel?? Eller mener du mon 9 år? 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Undskyld nu spørger jeg måske dumt men er han kun 9 måneder gammel?? Eller mener du mon 9 år? 

Nej, han er 9 måneder gammel

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Puh det lyder godt nok ikke rart. :-( 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.