Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NypåVej7årSenere skriver: Mange tak! Jeg har sendt til to af dem, og venter spændt på at komem med Hvordan går det i øvrigt med jer andre? Er jeg den eneste der er lige ved at dø af kvalme?....
Mange tak! Jeg har sendt til to af dem, og venter spændt på at komem med
Hvordan går det i øvrigt med jer andre? Er jeg den eneste der er lige ved at dø af kvalme?....
Der er virkelig meget gang i gruppen, så du kommer bestemt ikke til at kede dig i den - tværtimod
Her er kvalmen så småt på retur, men går også ind i uge 12 i morgen - men ellers har jeg også døjet en del med kvalme on/off Hvor lang er du henne?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Det er ikke godt og vide - mon ikke der dukker nogen op løbende Der er også en lukket FB-gruppe til alle med termin i marts 2017 - der er virkelig meget aktivitet og en rigtig god stemning derinde, hvis det var noget?
Det er ikke godt og vide - mon ikke der dukker nogen op løbende
Der er også en lukket FB-gruppe til alle med termin i marts 2017 - der er virkelig meget aktivitet og en rigtig god stemning derinde, hvis det var noget?
Jeg har meget lyst være en del af den FB gruppe nu hvor den er hemmelig, da det er kun min kæreste og jeg der ved besked(og self min læge). Vi vil gerne lige over nakkefoldscraningen, før vi vil fortælle det til nogen i vores omgangskreds og arbejde og familie.
er det muligt at blive medlem?
Louise12344 skriver: Jeg har meget lyst være en del af den FB gruppe nu hvor den er hemmelig, da det er kun min kæreste og jeg der ved besked(og self min læge). Vi vil gerne lige over nakkefoldscraningen, før vi vil fortælle det til nogen i vores omgangskreds og arbejde og familie. er det muligt at blive medlem?
Hej,
Jeg vil også meget gerne være medlem. Men har skrevet til de fleste af de nævnte e-mail adresser uden noget resultat. Nogle der har haft held til at blive medlem, som kan hjælpe?
Tak
Prøv at kontakte Christina her på Facebook: https://m.facebook.com/christina.hansen.52?ref=m_notif¬if_t=group_comment
Så kan hun hjælpe dig
Hej, Jeg vil også meget gerne være medlem. Men har skrevet til de fleste af de nævnte e-mail adresser uden noget resultat. Nogle der har haft held til at blive medlem, som kan hjælpe? Tak
Prøv at kontakte Christina her på Facebook:
https://m.facebook.com/christina.hansen.52?ref=m_notif¬if_t=group_comment
Maalene skriver: Prøv at kontakte Christina her på Facebook: https://m.facebook.com/christina.hansen.52?ref=m_notif¬if_t=group_comment Så kan hun hjælpe dig
Mange tak
Maalene skriver: God idé Den hedder Terminsgruppe Marts 2017 - men den er hemmelig, så den kommer ikke frem, når man søger, så sig til når det er, så kan jeg sende et link (det virkede for mig)
God idé
Den hedder Terminsgruppe Marts 2017 - men den er hemmelig, så den kommer ikke frem, når man søger, så sig til når det er, så kan jeg sende et link (det virkede for mig)
Hej .. Send gerne mig et link silbut@hotmail.com
SRS skriver: Hej .. Send gerne mig et link silbut@hotmail.com
Så kan hun hjælpe dig - skriv gerne hvor langt du er til hende
Hej her venter jeg det 3 barn 1 barn med min mand..
Vi så lille fis i uge 8 med super hjerte blink og i morgen står den på nf vi regner med termin omkring den 20 marts...
Her har der været ekstrem kvalme og opkast og meget uro i kroppen.
Store problemer med at sove vilket slet ikke er smart og slet ikke da jeg har nat arbejde
Jeg har (også) termin d. 9.3.17 Det er vores første barn, så vi er så spændte og glade!
Det var ikke decideret planlagt, men jeg smed p-pillerne i september sidste år, og så måtte det ske, når det skete
Vi skulle til en tidlig scanning for at fastsætte hvor langt jeg var - vi regnede selv med 7-8 uger og at vi derfor skulle hen og se en lille spire med et forhåbentligt fint hjerteblink. Men da jeg så blev scannet lå der en fin lille baby derinde Så jeg var 12 uger henne i stedet! Vild oplevelse
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med i Facebook-gruppen, hvis det er muligt..?
Og så lige tillykke til jer andre herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128