Hvem har termin i marts 2017? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2016

bagger

Hej derudeJeg har netop oprettet mig som bruger og synes det virker som et fint koncept med fødselsgrupper. Ved ikke helt hvad det skal bruges til, men det finder jeg vel ud af. Har termin d. 6. marts og venter mit andet barn (har en søn på 2)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Odense 1978

Jeg er sat til den 3. Marts 

det er vores 3. Barn og det var slet ikke planlagt ( jeg var på mini piller ) men nu er vi så småt begyndt at glæde os . 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Nørrebro 78

20. juli 2016

nono

Hvis alt gå vel og der er regner rigtig så siger terminen 4 marts  

Anmeld Citér

23. juli 2016

CR

Hej derudeJeg har netop oprettet mig som bruger og synes det virker som et fint koncept med fødselsgrupper. Ved ikke helt hvad det skal bruges til, men det finder jeg vel ud af. Har termin d. 6. marts og venter mit andet barn (har en søn på 2)

Velkommen til 

Jeg tænker at den er til for at vi kan følges og evt dele erfaringer i løbet af graviditeten. 

Og ellers bare se hvor mange der er i marts 2017

Anmeld Citér

24. juli 2016

bagger

Andre der døjer med oldemoragtig træthed? Og har børn i forvejen der er sprængfyldt af energi? Føler mig ind i mellem som den dårligste mor og kæreste. Orker ikke en gang at lave mad. Og børnene ved ikke at der endnu et barn på vej. De må snart begynde at undre sig over min opførsel...

Anmeld Citér

26. juli 2016

bendixen

Hej alle sammen 

Jeg har termin d. 7 marts 2017 ! Det er vores første barn og vi kunne ikke være lykkeligere  

Bortset fra virkelig slem kvalme og opkast, så går det okay 

Anmeld Citér

27. juli 2016

CR

bagger skriver:

Andre der døjer med oldemoragtig træthed? Og har børn i forvejen der er sprængfyldt af energi? Føler mig ind i mellem som den dårligste mor og kæreste. Orker ikke en gang at lave mad. Og børnene ved ikke at der endnu et barn på vej. De må snart begynde at undre sig over min opførsel...

Ekstrem træthed ja. Men det med børn kender jeg ikke til endnu 

Anmeld Citér

28. juli 2016

spiren2016

Hej med jer, jeg vil gerne være med her og senere i fb gruppen.

Jeg har en datter på 4 og har haft 2 aborter tidligere i år, derfor venter jeg med fb grupper indtil det hele er lidt mere sikkert.

Denne gang har jeg termin 17. marts og alt er fint indtil videre. 5. august skal jeg til tidlig scanning for at se om der er hjerteblink. 

Håber vi skal følges hele vejen til marts - og længere 

Anmeld Citér

28. juli 2016

NypåVej7årSenere

Hej,

Hyggeligt initiativ. Jeg er kun i 6. uge, og har regnet min termin til omkring 27. Marts, så måske marts, måske april.

Jeg har i forvejen en pige på 7 år og har virkelig længe ønsket mig at blive gravid. Men da jeg har været syg i en del år har det ikke været realistisk. Det er derfor næsten som et mirakel nu at skulle være mor igen. Vi er så glade!!

Er FB gruppen så hemmelig, at ingen kan se man er medlem? I så fald vil jeg gerne være med. 

Dbh, Helene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.