Problemer med at blive ren efter toiletbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.154 visninger
12 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2016

Anonym trådstarter

Er der andre der har problemer med, at de ikke kan tørre sig ordentligt efter toiletbesøg?

Jeg har et barn i børnehave, og da jeg fik x bristede jeg fra A til Z, jeg ved ikke om det kan have indflydelse, men irriterende er det i hvert fald!

Andre der har oplevet samme problem eller nogen der har haft det og har fået det ordnet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Er der andre der har problemer med, at de ikke kan tørre sig ordentligt efter toiletbesøg?

Jeg har et barn i børnehave, og da jeg fik x bristede jeg fra A til Z, jeg ved ikke om det kan have indflydelse, men irriterende er det i hvert fald!

Andre der har oplevet samme problem eller nogen der har haft det og har fået det ordnet?

Er det fordi du ikke kan nå? Eller er det fordi at du er blevet lidt knudret og har folder efter du er bristet? Min mor har altid vådservietter med i tasken og hjemme er hendes badeværelse indrettet således at hun kan nå bruseren mens hun sidder på toilettet og kan skylle sig. 

Personligt synes jeg at vi burde have taget bi'detet til os her i DK, for så var det da så nemt. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det fordi du ikke kan nå? Eller er det fordi at du er blevet lidt knudret og har folder efter du er bristet? Min mor har altid vådservietter med i tasken og hjemme er hendes badeværelse indrettet således at hun kan nå bruseren mens hun sidder på toilettet og kan skylle sig. 

Personligt synes jeg at vi burde have taget bi'detet til os her i DK, for så var det da så nemt. 

Jeg kan sagtens nå, det er bare røv irriterende for nu at blive i analogien 

jeg bruger også vådservietter, men det er jo ikke altid man lige har sådan nogle ved hånden...

Anmeld Citér

7. juli 2016

Mullesmith

Jeg synes mest det er når jeg har tisset at jeg så drypper lidt efterfølgende  men skal nok bare trænes op i bækkenbunden igen. Fødte for snart 5mdr siden. Det er dog ikke hver gang jeg drypper. Kan være du skal tage til lægen og se om der er noget der skal rettes lidt på dernede, hvis der nu er kommer nogen nye folder der skal rettes lidt ud. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Jeg synes mest det er når jeg har tisset at jeg så drypper lidt efterfølgende  men skal nok bare trænes op i bækkenbunden igen. Fødte for snart 5mdr siden. Det er dog ikke hver gang jeg drypper. Kan være du skal tage til lægen og se om der er noget der skal rettes lidt på dernede, hvis der nu er kommer nogen nye folder der skal rettes lidt ud. 

Ja jeg må nok en tur til lægen, selvom jeg helst var fri... 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Ja jeg må nok en tur til lægen, selvom jeg helst var fri... 

Ja ingen har lyst til at gå til lægen med problemer dernede i det område. Men det er nok det bedste lige at få kigget på det, det er jo resten af dit liv du skal leve i din krop  

Anmeld Citér

8. juli 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

De fleste sydlændinge her i dk har en lille vandkande stående ved siden af toilettet. Når man først har vænnet sig til at vaske sig efter toiletbesøg vil man aldrig bruge papir igen

Anmeld Citér

14. august 2016

Anonym

Hej med dig! jeg bristede som dig også hele vejen :-( 4. Gradsbristning, så både den ydre samt indre lukkemuskel - øv for fanden !!

jeg har samme problem - nogle gange kan jeg godt tørre mig helt ren, men det er sjældent. Som oftest kan jeg blive ved og ved og ved.. Jeg tror det har dels noget med lidt ændret anatomi at gøre og i mit tilfælde også den bristede indre Sphincter (den, der ikke styres ved viljens kontrol, men som normalt ville trække sig sammen automatisk).

Har du andre gener fra din bristning?

k mia

Anmeld Citér

14. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med dig! jeg bristede som dig også hele vejen :-( 4. Gradsbristning, så både den ydre samt indre lukkemuskel - øv for fanden !!

jeg har samme problem - nogle gange kan jeg godt tørre mig helt ren, men det er sjældent. Som oftest kan jeg blive ved og ved og ved.. Jeg tror det har dels noget med lidt ændret anatomi at gøre og i mit tilfælde også den bristede indre Sphincter (den, der ikke styres ved viljens kontrol, men som normalt ville trække sig sammen automatisk).

Har du andre gener fra din bristning?

k mia

Så er jeg ikke alene, det er på en eller anden måde rart at vide, selvom jeg ville ønske andre ikke døjede  

det er så frustrerende at føle at man aldrig er helt ren! Har du været til læge med problemet? Jeg tænker at tage det op når vi engang har fået nr 2!

jeg har ikke umiddelbart andre problemer i den region ud over alt det jeg i forvejen døjede med, tror jeg ikke, har du andre problemer? 

Anmeld Citér

15. august 2016

Anonym

Heh, kender godt det der med at være alene om det �� Desværre har jeg også problemer med at holde på luften og så buler mit mellemkød ud når jeg har afføring. det er ikke generende som sådan, men normalt tror jeg heller ikke det er 

Jeg skal faktisk undersøges på OUH på onsdag. Kan jo lige skrive og fortælle, hvad de siger.

Hvor lang tid er det siden du sidst fødte? Og har du tænkt på om du vil føde vaginalt igen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.