Barnevogn: odder vs. Emaljunga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2016

Dorthe1986

Jeg ejer min anden odder zip på x dream stel. Nåede at sælge min første, da jeg ikke troede jeg skulle have flere børn  jeg ville aldrig vælge andet. Odderen er fuldt understøttet under kassen, og det er bare en lækker, lækker vogn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Rockertand

EnNyVerden skriver:

Nu er der jo sommerudsalg og det ville derfor være oplagt at indkøbe den barnevogn, der gerne skulle blive brug for til december.... Men så er det store spg: hvilken? Vil gerne købe en kvalitetsvogn, der kan bruges i mange år... (Regner med den også skal bruges til nr 2 (og måske en nummer 3 )

Babysam har tilbud på både emaljunga big star supreme og odder zip...  De koster ca det samme... Men hvilken er bedst og hvorfor? Så faktisk en gammel tråd herinde om emnet (fra 2013) men tænkte, at der nok er sket en hel del i udviklingen siden... 

Håber I vil dele jeres erfaringer! 

Min første vogn var Odder X-Dream, og den er brugt til 3 børn og er stadig lige som ny, troede at den skulle sælges, men så meldte nr 4 sig pludselig. 

Jeg har købt en ny Odder x-Dream igen, bare fordi jeg kan, fordi den er lækker, fordi det er kvalitet, og fordi jeg var glad for den første.

Den første skal nu bruges i vuggestuen, så håber de behandler den pænt.

Anmeld Citér

5. juli 2016

sne190810

Odder til enhver tid. Især hvis i vil bruge vognen, til mere en et enkelt barn :-) 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Mullesmith

Vil klart slå et slag for Trille vognen. Billig og fantastisk. Vi gav 3500kr. Inkl. Lift, punkterfrie hjul og pusletaske. Og så er den grå og VIRKLIG flot. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

lucas<3

EnNyVerden skriver:

Nu er der jo sommerudsalg og det ville derfor være oplagt at indkøbe den barnevogn, der gerne skulle blive brug for til december.... Men så er det store spg: hvilken? Vil gerne købe en kvalitetsvogn, der kan bruges i mange år... (Regner med den også skal bruges til nr 2 (og måske en nummer 3 )

Babysam har tilbud på både emaljunga big star supreme og odder zip...  De koster ca det samme... Men hvilken er bedst og hvorfor? Så faktisk en gammel tråd herinde om emnet (fra 2013) men tænkte, at der nok er sket en hel del i udviklingen siden... 

Jeg har stemt Odder.. 

Havde selv en Odder zip til min søn, synes bare den var meget bedre end Emmaljunga.,

jeg var rigtig glad for den, og hvis jeg får fler skal jeg ha sådan en igen.. (Har dog stadig mig ��) 

synes Emma var meget dårlig der hvor man holdet ved og fjeren var bare Dårlig.. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
EnNyVerden skriver:

Jeg har haft en Odder til mine to drenge. Her 9 år senere ser den stadig ud som ny og den har gået (og rejst) rigtig mange kilometer! Jeg ville til hver en tid vælge Odder - SÅ meget flottere og mere stilfuld synes jeg! 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

EnNyVerden skriver:

Jeg har en emmaljunga fra 08 som er brugt til 2 børn før min dreng og er super glad for den. Ville aldrig vælge andet.

plus jeg kan bedre lide emmaljungas design end odders

Anmeld Citér

6. juli 2016

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Her kører vores emmaljunga på 6. år og 3. barn Og den fejler intet Så den med at Emmaljungaen ikke holder til flere børn, den holder altså ikke helt

Som jeg ser det er både Odderen og Emmaljungaen rigtig lækre og holdbare vogne. (Skulle de også gerne være til den pris)

Odderen er modsat Emmaljungaen fuldt understøttet og kommer derfor ikke til at hænge, som Emmaljungaen kan komme til, hvis man er lidt hård ved den. Tilgengæld synes jeg personligt, at Odderen har en alt for hård og stiv affjedring, som kan betyde at baby ligger og 'hopper rundt' i vognen. Her er Emmaljungaen meget mere blød og behagelig. Dog vil jeg sige, at Emmaljungaen ikke kan holde til et søskendesæde, da den så kommer til at hænge.

Så hvis du regner med at have mindre søskende siddende ovenpå vognen, så havde jeg valgt en Odder. Hvis ikke, så havde jeg valgt Emmaljungaen.

Men uanset hvad du vælger, så får du en kanon vogn

Anmeld Citér

6. juli 2016

Bb2015

Vi er rigtigt glade for vores Odder zip ihvertfald 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.