Barnevogn: odder vs. Emaljunga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken barnevogn foretrækker du

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.969 visninger
18 svar
11 synes godt om
5. juli 2016

EnNyVerden

Nu er der jo sommerudsalg og det ville derfor være oplagt at indkøbe den barnevogn, der gerne skulle blive brug for til december.... Men så er det store spg: hvilken? Vil gerne købe en kvalitetsvogn, der kan bruges i mange år... (Regner med den også skal bruges til nr 2 (og måske en nummer 3 )

Babysam har tilbud på både emaljunga big star supreme og odder zip...  De koster ca det samme... Men hvilken er bedst og hvorfor? Så faktisk en gammel tråd herinde om emnet (fra 2013) men tænkte, at der nok er sket en hel del i udviklingen siden... 

Håber I vil dele jeres erfaringer! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Benjamins'mor

EnNyVerden skriver:

Nu er der jo sommerudsalg og det ville derfor være oplagt at indkøbe den barnevogn, der gerne skulle blive brug for til december.... Men så er det store spg: hvilken? Vil gerne købe en kvalitetsvogn, der kan bruges i mange år... (Regner med den også skal bruges til nr 2 (og måske en nummer 3 )

Babysam har tilbud på både emaljunga big star supreme og odder zip...  De koster ca det samme... Men hvilken er bedst og hvorfor? Så faktisk en gammel tråd herinde om emnet (fra 2013) men tænkte, at der nok er sket en hel del i udviklingen siden... 

Jeg har en emmaljunga fra 2013, det første år var den bare SÅ lækker. Men ja, har hadet den de sidste 2 år. 

Har hørt flere rose Odder, så ville helt klar selv vælge sådan en hvis jeg kunne have valgt om. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

EnNyVerden

Benjamins'mor skriver:

Jeg har en emmaljunga fra 2013, det første år var den bare SÅ lækker. Men ja, har hadet den de sidste 2 år. 

Har hørt flere rose Odder, så ville helt klar selv vælge sådan en hvis jeg kunne have valgt om. 

Hvorfor har du haft problemer med din emmaljunga på det sidste?

Anmeld Citér

5. juli 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har en Emmaljunga big str suprim med s stel (dreje hjul) 

Og vi elsker den den er fra start 2014 og bliver nu brugt til Nr 2 barn og den er stadig lige lækker ville ikke bytte den for nogen anden den er utrolig nem at komme rund med og baby ligger bare rigtig godt i den og affjedring  er super god så baby ikke bumler rundt 

Som min veninde der har Odder desværre døjer med at der er dårlig affjedring i den så den er meget hår at køre rundt med så de fortryder de ikke købte Emmaljunga 

Men det er jo en smags sag 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Benjamins'mor

EnNyVerden skriver:

Hvorfor har du haft problemer med din emmaljunga på det sidste?

Den hænger i kalechen og ligemeget hvad vi har gjort og er blevet rådet til hænger den stadig. Det er så slemt at hvis jeg hænger pusletasken på styret vælter barnevognen.

Anmeld Citér

5. juli 2016

NoahEmil

Benjamins'mor skriver:

Den hænger i kalechen og ligemeget hvad vi har gjort og er blevet rådet til hænger den stadig. Det er så slemt at hvis jeg hænger pusletasken på styret vælter barnevognen.

Lyder som en tung pusletaske��

Anmeld Citér

5. juli 2016

Benjamins'mor

NoahEmil skriver:

Lyder som en tung pusletaske��

Er det overhovedet ikke. Vi har haft den samme pusletaske siden hun blev født. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Annemette07

EnNyVerden skriver:

Jeg er personligt mest til Odder. Dette skyldes jeg synes emmaljunga kommer til at hænge. I butikken siger sælgerne godt nok at det er fordi det bliver læsset noget tungt i fodenden, men min svigerinde og storebror har en som de købte fra ny. Den hænger og er kun brugt til et barn, så derfor er jeg mest til Odder. Og ja - vi har den selv ;-)

Anmeld Citér

5. juli 2016

A-1995

Jeg har begge 2.. Enmaljunga Big start til storebror og Odder zip til lillebror. 

Udseendemæssigt er jeg klar til Odder. Den er mere stiv at gå med end emmaljungaen men til gengæld kommer emmaljungaen rigtig hurtigt til at hænge fordi den ikke er ordentligt understøttet ligesom Odder. Den ville nok ikke holde til flere børn. Odder vognen derimod er meget mere stærk og stabil og så fylder den ikke så meget når den er klappet sammen med x Dream stellet ☺️

Anmeld Citér

5. juli 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vil sige min Emmaljunga med drejehjul hænger på ingen måde 

Men stellet med drejehjul er osse lavet på en anden måde vil jeg tro 

Ved at barnevognene for bare 5 år siden havde en sygdom med at komme til at hænge det skulle de nye meget gerne ikke gøre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.