Eksperthjælp: Vær dig selv????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. juli 2016

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

Hej Anne-Mette
Jeg er halvvejs i min graviditet. I denne uge havde jeg en samtale med min nærmeste leder omkring det kommende forløb mht. barsel. I slutning af samtalen fortalte hun at der var kommet klager over alt for meget snak om min graviditet. Hun rådede mig til at læse min kollegaers kropsprog for at se om de stadig var interesseret i samtalen eller så væk/ rullede øjne. Jeg blev meget overrasket og ked af at kollegaer kunne finde på at klage til en lader over sådan noget. Da jeg stadig har nogle måneder på arbejdspladsen før jeg skal på barsel kunne jeg godt bruge råd om hvordan jeg skal forholde mig til denne situation. Lige nu har jeg slet ikke lyst til at svare på spørgsmål fra nysgerrige kollegaer som gerne vil vide mere og skal forholde mig til at nogen af de andre kollegaer ikke vil høre om det.

Mvh den fortvivlede gravide

Anne-Mettes svar

Kære fortvivlede gravide.

Jeg kan godt forstå din fustration over at dine kollegaer ikke kommer til dig!Men vær dig selv og glæd dig over din skønne graviditet og snak med dem der spørger til dig med kærlighed og glæde.Så lad de andre passe sig selv og lad være med at give det mere energi.Vær åben og del det du har lyst til ,med dem der er interesseret og ellers nyd din sidste tid på arbejdet inden du går på barsel.Nyd bare at være i din graviditet også mens du arbejder.Alt godt til dig og din lille.

De Kærligste sommer hilsner Anne-Mette Paradisæblet 

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.