Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg ville også lave æresport nu. 

Kender en del som er blevet gift på rådhuset, hvor de har ville holde stor fest senere med kirkelig velsignelse.. Det er endnu ikke sket 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

MRS.Thomsen

Jeg synes I skal lave æresport og polterabend hvis I kan nå det. 

Det er jo ikke sikkert det store kirkebryllup bliver til noget, og så er det jo for sent. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

TinTinO

Har læst jeres svar og vi har også besluttet at lave æresport :-) vi kan desværre ikke nå at planlægge polterabend. 

Helt korrekt polterabend ikke hænger sammen med æresport, tænkte bare det begge var traditioner man lavede til et bryllup.. 

Tak for hjælpen! 

Anmeld Citér

4. juli 2016

SofiaMik

Sjovt jeg har haft kirkebryllup for 5 år siden og fik ingen æresport, troede faktisk kun man fik en sådan i forbindelse med kobberbryllup, sølvbryllup osv. Men ikke på selve dagen..?!?

Anmeld Citér

4. juli 2016

TinTinO

SofiaMik skriver:

Sjovt jeg har haft kirkebryllup for 5 år siden og fik ingen æresport, troede faktisk kun man fik en sådan i forbindelse med kobberbryllup, sølvbryllup osv. Men ikke på selve dagen..?!?

Kunne læse mig frem til at det også var tradition at lave en til bryllup - det troede jeg dog heller ikke. Men det er jo op til familie/venner :-) 

Til kobberbryllup laver man så en halv æresport :-) 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Klumpe-dumpe

TinTinO skriver:

Kunne læse mig frem til at det også var tradition at lave en til bryllup - det troede jeg dog heller ikke. Men det er jo op til familie/venner :-) 

Til kobberbryllup laver man så en halv æresport :-) 

Jeg synes også I skal lave en fin æresport. 

Og selvom I ikke kan nå polterabend nu, er det måske muligt at snyde dem og holde den senere? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.