TinTinO skriver:
Halløjsa.
Vi står og skal til rådhusbryllup med efterfølgende frokost på en kro. Parret har udmeldt at de senere vil holde kirkebryllup, når pengene er der.
Vi har valgt ikke at holde polterabend for dem. Vi er nu i dilemma, skal vi lave æresport eller vente med denne til kirkebryllup?
Jeg mener vi skal vente, da vi heller ikke har holdt polterabend, andre mener vi burde lave den.
Hvad tænker i?

Vi holdte også rådhusbryllup, hvor vi havde udmeldt at vi senere vil holder en kirkelig vielse. Samme dilemma opstod mellem vores forældre. Min svigerfamilie synes vi skulle have, og mine forældre mente vi skulle vente(folk var bare inviteret til indflytter fest, så kun vores forældre og søskende vidste VK var blevet gift). Vi endte med at få en lille æresport. For mig var den egentlig ikke så vigtig, men tror det afhænger meget af hvem man er.
Jeg tænker, at jeg vil træffe beslutningen udfra, hvor åbne de har været omkring brylluppet. Hvis det er noget "alle" kender til, ville jeg nok lave en, men er det et "surprise" ville jeg nok ikke gøre det :-)
Anmeld
Citér