hvor heldig kan man være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Susan1978

Jeg har trukket nitten i dag...

Er hjemme med 2 syge børn - syge som i feber 38,4 (ea) og 39 (emil) hoster og snot.. men ikke syge nok til at ligge stille på sofaen og slappe af.. de skal da stadig rende rundt og irritere hinanden, høre højt musik og fare rundt..

kan i mærke min frustration og den kommer fordi jeg heller ikke selv er frisk og bare har lyst til at lægge mig ned og sove.

nå det var bare lidt ynk herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Juniors mor

ÅÅhhh nej.......
Håber du får dem begge til at sove til middag -samtidig! - så du også kan få en lille lur.
Helle

Anmeld

29. september 2009

Marco2

Jeg har også trukket den.

Har pissetravlt på arbejde, men Emily havde 39,8 igår aftes og temp er faldet til 38,2 her til morgen men stadig for høj til vugger.... Og svigermor har også travlt på arbejde....går hun dog ikke snart på efterløn???

Men god bedring til de små pus. Håber du overlever dagen!

P.S er deres temp lavere om morgenen og stiger om aftenen eller er det omvendt?

AG

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

Juniors mor skriver:

ÅÅhhh nej.......
Håber du får dem begge til at sove til middag -samtidig! - så du også kan få en lille lur.
Helle

Ea sover ik til middag mere, så det er der ikke chance for.

men måske kan jeg få svigermor til at aflaste lidt i løbet af dagen..  så jeg måske kan få en lille lur.

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

Marco2 skriver:

Jeg har også trukket den.

Har pissetravlt på arbejde, men Emily havde 39,8 igår aftes og temp er faldet til 38,2 her til morgen men stadig for høj til vugger.... Og svigermor har også travlt på arbejde....går hun dog ikke snart på efterløn???

Men god bedring til de små pus. Håber du overlever dagen!

P.S er deres temp lavere om morgenen og stiger om aftenen eller er det omvendt?

AG

øvs - god bedring med EM.

Temperaturen er lav om morgenen og stiger i løbet af dagen dvs at den er højest om aftenen..   så du kan godt regne med at hendes temp stiger.

Anmeld

29. september 2009

Astrid P

Stakkels unger (og mødre)...

God bedring til jer alle!

Anmeld

29. september 2009

Kaufie

God bedring til ungerne - og ja, stakkels mødre.....

Kunne ellers være hyggeligt med en sygedag - bare ikke når man selv er sløj eller faktisk ikke har tiden til det....

Anmeld

29. september 2009

Tynen

God bedring med alle de syge unger og  til de hårdtprøvede mødre.

Det er sgu en fantastisk årstid vi går i møde.. Snot, snot, snot mere snot og feber! Halleluja!  

Anmeld

29. september 2009

Millebasse

Æv æv, god bedring til ungerne og mødrene...

Håber det får jer snart er slut med snot og feber..

Anmeld

29. september 2009

Lene76

go bedring til jer alle med syge unger og jer der selv er syge

Susan måske du sku prøve det natur pillesjov Viktor får... han har ik været syg siden han startede..... Emil og ham har jo nærmest været syge på skift hele vinter og starten af året..... men både møg og lungebetæ.

det han får hedder Mercurius solubilis hahnemanni... sådan nogel små hvide piller (ligner lidt de små man putter i kaffen sødtab.) 5 om morgen og 5 om aften 15 før el efter mad og drikke også må man ik røre dem med fingerne. og tror mig ungerne vil elske dem de smager af slik  

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.