Sengetider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2016

helle85

Min datter på 8 kommer i seng ca 18:30 og ligger og læser spiller på tablet osv til kl 19 og sover med det samme

Min dreng på 9 kommer i seng mellem 19-20 

I weekenden kan de være op til kl 20 (an på deres humør)  her i ferien har de dog været lidt længere op nogen dage.

Min datter har et stort søvnbehov og mine børn vågner omkring kl 5 og 6  uanset hvor længe de er vågen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

CC79

Teenageren på snart 14 år kommer i seng kl. 20 på hverdage og kl 21 i weekender og ferier. Vores yngste på 3 og 4 år kommer på hverdage i seng mellem 18-18.30. I weekend og ferier ved  19-tiden. Alt afhængigt af dagen og deres niveau af træthed går der mellem en halv til en hel time før de reelt sover efter at være lagt i seng. Vi går i seng senest 22 på hverdage, jeg kan finde på at gå i seng 21 hvis meget træt og i weekender når behovet for søvn melder sig men senest 01.00. Børnene står jo op mellem 5 og 6 om morgnen de to yngste i hvertfald mens teenageren ligger til 7.30-8.30.

Anmeld Citér

8. august 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Tak for gode råd 

Vi har prøvet at putte hende tidligere, men det betyder bare, at det tar længere tid at falde i søvn, og hun ligger og "keder" sig.. Men vi skal jo nok prøve at rykke det igen.

For i tiden lå en af os inde hos hende. Men vi blev så sindssyge af at være der så længe + vi synes hun sku lære selv at falde i søvn. Hun godt nogle gange blive lidt bange, men generelt går det godt med at ligge selv. Hun kalder bare alt alt for meget på os. Det er nok bare sværere for nogle børn end andre. Vi må prøve at rykke det igen her til skolestart og se hvad der sker. Tak for input! 

Ved det er virkelig anstrengende med søvnproblemer. Min yngste er selv vildt besværlig. Men jeg ville nok fastholde det tidligere tidspunkt for putning. Tænker det kan tage flere uger, men på et eller andet tidspunkt må hun da give op og falde i søvn og så skulle i måske være mere "hårde" og simpelthen sige, at nu kommer vi ikke mere ind til dig når du kalder. Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.