kan man få hjælp til barn nr to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
19 svar
3 synes godt om
28. juni 2016

debattør-34806

Er der nogle der ved om man her i 2016 kan få hjælp til barn nr to hvis man har fået nr et på normal vis? Vi startede med at prøve april sidste år og det vil bare ikke lykkes

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Junipige15

Det kan i godt, men det er for egen regning :-)

Anmeld Citér

28. juni 2016

Debatpigen.

debattør-34806 skriver:

Er der nogle der ved om man her i 2016 kan få hjælp til barn nr to hvis man har fået nr et på normal vis? Vi startede med at prøve april sidste år og det vil bare ikke lykkes

i skal bare selv betale det, så kan i godt

Anmeld Citér

28. juni 2016

Kay

Hvis i sammen har 1 barn skal i selv betale for selve behandlingen 

Men udredningen for hvorfor det ikke vil lykkes skal i ikke betale for og det kan jo Være det er noget simpelt der skal til så i ikke skal igang med hormoner og alt muligt 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MissTas

debattør-34806 skriver:

Kan i sagtens, men desværre for egen regning, da man ikke blir betegnet som barnløse når man sammen har et barn.. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MorTilN

Ifølge den læge jeg har snakket med forstod jeg det sådan at barn nr. 2 ved hjælp af iui skulle være gratis, man skal dog selv betale medicin ligesom alle dem der skal have 1. Barn, men at barn nr 2 ved ivf/icsi vil være for egen regning mellem 35 og 60 Tusind an på hvor man blev behandlet, hvilken behandling og hvor mange forsøg man købte.

Har jeg misforstået noget? 

Anmeld Citér

28. juni 2016

debattør-34806

Viventerpådig skriver:

Ifølge den læge jeg har snakket med forstod jeg det sådan at barn nr. 2 ved hjælp af iui skulle være gratis, man skal dog selv betale medicin ligesom alle dem der skal have 1. Barn, men at barn nr 2 ved ivf/icsi vil være for egen regning mellem 35 og 60 Tusind an på hvor man blev behandlet, hvilken behandling og hvor mange forsøg man købte.

Kunne være dejligt. Hvad betyder de forskellige forkortelser? Bare så jeg ved hvad det er jeg siger til min læge

Anmeld Citér

28. juni 2016

esioul

Viventerpådig skriver:

Ja der er kommet brugerbetaling på barn nummer to ved inseminering. Det kom der i november måned

Anmeld Citér

28. juni 2016

MissTas

Viventerpådig skriver:

Ikke andet end 5 mrd siden vi var til samtale angående behandling pga vi ikk ku blive gravide og havde prøvet i halvandet år og alle former for behandling er egen betaling når man har et eller flere fælles børn i forvejen.. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MissTas

debattør-34806 skriver:

Kunne være dejligt. Hvad betyder de forskellige forkortelser? Bare så jeg ved hvad det er jeg siger til min læge

Alle behandlinger er for egen regning når man har fælles børn i forvejen. Som en anden skriver kom der nye regler i november .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.