Jeg synes også, det er svært at tage en mand alvorligt, når han har svært ved at tage kvinder alvorligt baseret på deres udseende - og så noget så simpelt som en forlængelse af negle. Og derudover har jeg også svært ved at tage mænd alvorligt, som uhæmmet skal kommentere på andre kvinders udseende i ligegyldige vendinger, når ingen har spurgt dem.
At man både som mand og kvinde ligefrem kan stille spørgsmålstegn til noget så almindeligt som akryl eller gele negle, undrer mig. Det burde da ikke overraske folk særligt meget, at folk er forskellige og pynter sig på forskellige måder.
Jeg gror selv mine negle ud til en passende længde og lakerer dem selv og får en sjælden gang shellac på mine naturlige negle - men det er ikke alles negle, der gror som mine eller er stærke. Og jeg kan da godt forstå, at fine negle er noget som mange folk synes er dejligt at have. Og for at svare på spørgsmålet, så nej, det er ikke specielt dyrt at holde ved lige. Omkring en 300-200 kr om måneden, vil jeg sige.
Anmeld
Citér