Hvorfor falske negle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.723 visninger
14 svar
35 synes godt om
27. juni 2016

Mum33

Jeg undre mig lidt over hvad der sker for det "negleshow", som der pt er. Hold op der er mange der render rundt med akryl negle eller lignede med glimmer, små billeder, you name it 

Folk må som udgangspunkt gøre som de vil, men min undren kommer efter en uge, hvor først min veninde, som læser til sygeplejerske, efter et hygiejnekursus fortæller om hvor slemme falske negel er. Derefter kommer min mand hjem fra et bestyrelsesmøde, og siger lidt grinende, at det er svært at tage en kvinde alvorligt, når hun render rundt med lange falske negel (det var glimmer på, men han gav tydeligt udtryk for, at det ikke ligefrem talte en kvinde op i hans øjen). 

Tænker også det må være dyrt at vedligeholde. 

Så hvorfor? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

GUSO

Mum33 skriver:

Jeg undre mig lidt over hvad der sker for det "negleshow", som der pt er. Hold op der er mange der render rundt med akryl negle eller lignede med glimmer, små billeder, you name it 

Folk må som udgangspunkt gøre som de vil, men min undren kommer efter en uge, hvor først min veninde, som læser til sygeplejerske, efter et hygiejnekursus fortæller om hvor slemme falske negel er. Derefter kommer min mand hjem fra et bestyrelsesmøde, og siger lidt grinende, at det er svært at tage en kvinde alvorligt, når hun render rundt med lange falske negel (det var glimmer på, men han gav tydeligt udtryk for, at det ikke ligefrem talte en kvinde op i hans øjen). 

Så hvorfor? 

Altså man gør det vel som udgangspunkt fordi man syntes det er pænt.. Det er dyrt at vedligeholde men det er det jo også f.eks at farve eller permanente sit hår.. 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

De gør det fordi de synes det er pænt 

Jeg havde gelenegle hele sidste år. Jeg fik for det meste bare lavet en klassisk french manicure. Jeg er rigtig dårlig til at holde mine negle pæne, så det var rart ikke at skulle bekymre sig om! Jeg betalte vel 200 kroner hver tredje uge. 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Fordi de synes, det er pænt?  

Anmeld Citér

27. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Mum33 skriver:

Så hvorfor? 

Det må jo være fordi de synes det er pænt... jeg synes dog altid at det er meget tydeligt at de er falske - så går det "pæne" lidt af for mig...

Anmeld Citér

27. juni 2016

MorTil3+

Nu har jeg så ikke kunstige negle da mine egne negle er meget stærke, men har altid lange negle og lægger altid neglelak på. En farve på spidsen og en anden enten klar lak eller glimmer lak udover. Som på billedet, det er så ikke så pænt mere da det ca er en uge siden det er lagt. Synes det er mest feminint at have lange negle og hvis mine egne negle ikke havde været stærke så havde jeg helt sikkert også valgt kunstige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. juni 2016

Mortilah

Jeg har altid shellac på. Jeg synes det er smadderflot. Får det lavet hver 2. Uge /fødder hver 4. Uge til ca 250,- det gir bare en perfekt lak og ser altid velplejet ud. Jeg har tendens til at brække neglene af hvis ikke lakken er på. Har dem dog altid helt korte da jeg går meget højt op i hygiejne og jeg synes lange negle er ulækre

Anmeld Citér

27. juni 2016

et-ønske

Jeg har gele negle da jeg er tidligere negle bider og har nogle utrolig grimme negle! De er uden farve, neutrale og ikke lange.

jeg giver 300 kr hver 4-5 uge. 

Hvad så med kunstigt hår eller tatoverede øjenbryn?? 

Anmeld Citér

27. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes det er svært at tage en mand alvorligt, som i arbejdssammenhæng har mere travlt med hvordan bestyrelsesmedlemmer ser ud.. Men der er vi jo så forskellige 

Anmeld Citér

27. juni 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Synes kunstige negle er super flotte... Bidte negle er bare total OFF for mig... Det ser så snusket ud...

men der hvor jeg falder på halen, er optegnet øjenbryn.. Det er bare ikke pænt... Nogen får deres tusset og det kan faktisk se godt ud, men de folk jeg kender, der ser det bare ud af h.... Til... 

Jeg vil hellere se folk med naturlig øjenbryn, man ser bare det mere sund ud for mig....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.