Puha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2016

Mynewlife

Tak for råd og erfaring! Lyder til at det er en god nats søvn, der skal til �� Det bare svært når det føles som et bælte af knive rundt om en, hver halve time  Havde forventet at opstarten på veer var som jeg havde læst om.. Grumme menssmerter.. Er overrasket over, at det føles som knive allerede! Især bare i latent fasen 

Skal nok update imorgen :-). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

Mynewlife

Og tak for vestøv og pøjer (pøj pøj) 

Fik lige ringet til fg.. Det rendte ud af min når jeg vendte mig på ryggen i morges.. Det samme til aften.. Vi vurderede efter en halv time traven rundt, at det var vandet udflåd.. Det jo sygt! Kunne mærke det ud af mig! Undskyld for billeder  Man føler sig sådan lidt dum med alle de spørgsmål.. Men man er jo ikke førstegangs for ingenting 

Uh hvor må prinsessen gerne komme snart  40+6 nu! 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Held og lykke med fødslen...

Jeg håber du er mere heldig end mig, jeg havde veer i 1-3 timer hver aften i en uge uden der skete noget...

Anmeld Citér

27. juni 2016

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Har du fået noget søvn i nat?

Håber du har været vågen hele natten fordi du har født

Anmeld Citér

28. juni 2016

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Er der noget nyt?

Anmeld Citér

29. juni 2016

Mynewlife

JEG HAR FØDT

Efter en hård og lang fødsel + 2. Grads bristning efter 2 klip, kom vores dejlige prinsesse ud. Vi er lykkelige, men vældig trætte. Veer startede allerede torsdag eftermiddag, og har stort set været igang siden. Når der kommet ro på, og jeg har det bedre, kan jeg fortælle mere 
27/6 klokken 23.46. 3620 gram og 52 cm  født 40+6

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.