Den der Latente fase er godt nok noget af en bitch! Fredag begyndte jeg at få nogle veer... Godt spændt.. Arbejdede godt med dem. Efter flere timer, forsvandt det. Havde godt med murren imellem veerne.. Om natten begynder det igen, og jeg får ikke meget søvn. De kommer lidt mere regelmæssige, og lidt mere styrke har de også fået.
Jeg ringer til fg. lørdag eftermiddag, og som jeg selv tænkte kunne det føre til noget nu, eller en uge. Det kunne ingen sige. Men jeg skulle endelig bruge dem. Men det eneste jeg tænkte, var at jeg sådan set bare ville ind og undersøges, men det snakkede hun ikke om. Veerne forsvandt.. IGEN. Men der gik ikke længe før de kom igen. Denne gang kun med 10-20 minutter imellem. Før var der en halv time! Godt grumme nu. Får heller ikke sovet noget i nat stort set. De vil bare ikke rigtig tage mere til!. Det hele stopper (!!!) i dag... Jeg får sovet en time, næsten uden smerter.. Og nu er jeg stort set vefri. Har godt med murren, og skal ikke gå for meget rundt.. Så nu sætter jeg alt ind på at få slappet af, indtil det rigtige går igang. 4 timers søvn på 48 timer, er bestemt ikke meget. Men bare lige den time uden så meget smerte, så føler man sig helt overskudsagtig nu
Kan dog mærke det så småt er på vej tilbage..
For dælan.. Skal lige love for vi har fået en forsmag på det vi skal igennem. Men især manden føler sig godt snydt. Det gør jeg også, men jeg var måske forberedt.. 40+5, og godt utålmodig nu!
Gode råd & erfaring med lang latent fase, modtages gerne! 
Anmeld
Citér