Alder imellem søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
8 svar
2 synes godt om
26. juni 2016

Anonym trådstarter

Jer med 3 eller flere børn, hvor mange år er der imellem dem? 

Sagen er den at vi har 2 børn med 16 måneder imellem og brændende ønsker os 1 eller 2 til, men da det skal passe ind med alt det praktiske kommer de to store til at blive 6 og 7 år inden den næste kommer.. Så er lidt i tvivl om det vil være "synd" for dem at der bliver så mange år imellem? Får de noget glæde af hinanden?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mine er fra 2005, 2006 og 2008. Selv om det kun er 3,5 år imellem den ældste og den yngste. Følger den mindste sig nogle gange uden for, for de to store er lige som tvillinger. Hvis jeg kunne lave noget om, så havde jeg fået en til, men det ville manden ikke høre tale om.

Anmeld Citér

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Mine er fra 2005, 2006 og 2008. Selv om det kun er 3,5 år imellem den ældste og den yngste. Følger den mindste sig nogle gange uden for, for de to store er lige som tvillinger. Hvis jeg kunne lave noget om, så havde jeg fået en til, men det ville manden ikke høre tale om.

Her er det manden som vil have 4 også pga at nr. 3 ikke skal føle sig udenfor, da han selv er nr. 3 og altid har følt sig udenfor.. 

Jeg tænker bare at 4 er mange  

hvad var det hårdeste ved at gå fra 2 til 3 børn? 

Anmeld Citér

26. juni 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvad var det hårdeste ved at gå fra 2 til 3.

Faktisk synes jeg ikke det er specielt hårdt med tre børn. Men hvis jeg skal nævne noget, så var det da de skulle hentes og bringes tre steder. Det tog så lang tid.

Anmeld Citér

26. juni 2016

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Sagen er den at vi har 2 børn med 16 måneder imellem og brændende ønsker os 1 eller 2 til, men da det skal passe ind med alt det praktiske kommer de to store til at blive 6 og 7 år inden den næste kommer.. Så er lidt i tvivl om det vil være "synd" for dem at der bliver så mange år imellem? Får de noget glæde af hinanden?? 

Vi har 15 mdr mellem 1 & 2. Der er 5 år mellem nr 2 & 3. 

Det har været skønt med den aldersforskel og de har det dejligt sammen alle 3. 

Anmeld Citér

26. juni 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Mine er knap 1 , 5 og 8 år.

De har begge været rigtig gode til at hjælpe hente en sut stofble osv.

Siden den yngste begyndte at kravle har de syntes det var rigtig sjovt at tage hende med på værelset og lege.

Har jeg glemt at handle en ting til aftensmaden kan jeg godt lade dem være alene de 5 min med søster. (Vi har nærmest en netto i baghaven)

Så her får de meget ud af hinanden

Anmeld Citér

26. juni 2016

Hvem?

Anonym skriver:

Her er de fra 

Januar 2010

December 2010

September 2013 

Maj 2015 

Anmeld Citér

26. juni 2016

Mum33

4 år  passer perfekt 

Anmeld Citér

26. juni 2016

alenemor42

Mine er 21 - 16 og 1 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.