Jeg er virkelig en stor klovn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2016

dorthemus

Becks skriver:

Man skal melde det, da der kan være slet skade på de kommende tænder..

Så selvom de ikke har fået disse tænder endnu, kan der sagtens være sket en skade

Det er nemlig rigtigt. Der kan komme senfølger på de blivende tænder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Men er det ikke mælketænder de har slået en flig af? Tandlægen er jo fuldt ud skattebetalt i den alder  når de får deres voksne tænder, så bør man melde det 

Jo, det er deres mælketænder de begge har slået. 

Mener du at man kun skal melde det hvis det var de blivende tænder der blev skadet? Melder man det ikke selvom det "kun" er mælketænder der bliver slået i fald at de blivende tænder skulle tage skade i faldet?

Anmeld Citér

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Tystys14 skriver:

Vi har Gjensidige 

Ok. 

Anmeld Citér

26. juni 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jo, det er deres mælketænder de begge har slået. 

Mener du at man kun skal melde det hvis det var de blivende tænder der blev skadet? Melder man det ikke selvom det "kun" er mælketænder der bliver slået i fald at de blivende tænder skulle tage skade i faldet?

Du skal melde det også med mælketænderne for som andre skriver kan der godt være sket noget med tandkødet eller den tand der er nedenunder ved slaget....

Anmeld Citér

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Du skal melde det også med mælketænderne for som andre skriver kan der godt være sket noget med tandkødet eller den tand der er nedenunder ved slaget....

Ja. Men tror du, at jeg stadig kan nå det selvom det er nogle år siden ved min datter??

Anmeld Citér

26. juni 2016

M &.I

Jeg forstår ikke  har i ulykkeforsikring og betaler i den om året?? 

Min søn kom til storrrr skade og jeg er rasende men det sket ca en månede siden ! Pædagoger nå ikke at rede ham han knækkede også to halv tænder der tog jeg ham til tandlæge der sagde de ikke noget de har vare ordne hans tænder og så tog vi han selvfølige først til hospitalet for at se om han har brækket noget i ansigt og om hjerne er fint!! 

Anmeld Citér

26. juni 2016

FrkGranger

M &.I skriver:

Jeg forstår ikke  har i ulykkeforsikring og betaler i den om året?? 

Min søn kom til storrrr skade og jeg er rasende men det sket ca en månede siden ! Pædagoger nå ikke at rede ham han knækkede også to halv tænder der tog jeg ham til tandlæge der sagde de ikke noget de har vare ordne hans tænder og så tog vi han selvfølige først til hospitalet for at se om han har brækket noget i ansigt og om hjerne er fint!! 

Institutionerne/kommunen har ikke forsikringer mere så det skal du selv tegne på dine børn, både ulykke og ansvar 

Anmeld Citér

26. juni 2016

M &.I

FrkGranger skriver:

Institutionerne/kommunen har ikke forsikringer mere så det skal du selv tegne på dine børn, både ulykke og ansvar 

Hov det vidste jeg ikke! Er jeg så bagud  tak det må min mand sørge for

Anmeld Citér

26. juni 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Ja. Men tror du, at jeg stadig kan nå det selvom det er nogle år siden ved min datter??

ja sagtens...

specielt hvis der står i deres betingelser det er op til 5 år...

Hos IF har vi at hvis det står i hans journal så er det også hvis han først får følgeskader når han bliver 30 af det at der er dækning...

Anmeld Citér

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

ja sagtens...

specielt hvis der står i deres betingelser det er op til 5 år...

Hos IF har vi at hvis det står i hans journal så er det også hvis han først får følgeskader når han bliver 30 af det at der er dækning...

Årh hvor er jeg lettet og glad! Var overbevidst om at det var forsent! 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.